زمان خبر:14 ثانیه قبل

روز چهارشنبه، شرکت استخراج رمزارزی Genesis Digital Assets، اعلام کرد: در پی توسعه این شرکت در ایالات متحده، 708 مگاوات ظرفیت جدید، به ظرفیت کنونی استخراج خود اضافه کرده است. در حال حاضر، جنسیس بیت کوین را در چهار مزرعه در تگزاس، سه مزرعه در کارولینای جنوبی و یک مزرعه در کارولینای شمالی استخراج می کند. جنسیس این ظرفیت جدید خود در نیمه اول سال 2022 (دی 1400 تا خرداد 1401)، از مناطق تگزاس، کارولینای جنوبی و کارولینای شمالی تامین کرده است.

این شرکت گفت که این توسعه در ظرفیت استخراج، 130 شغل تمام وقت و تقریباً 495 شغل ساختمانی برای جوامع محلی ایجاد می کند. لیدیا نیارکو (Lydia Nyarko)، رئیس منابع انسانی جنسیس، روز چهارشنبه در بیانیه ای توضیح داد: «هر روز به ما فرصتی داده می شود تا با ایجاد فرصت های شغلی برای جوامع محلی که در آن فعالیت می کنیم، روابط معنادار و پایداری ایجاد کنیم.» این مدیر اجرایی جنسیس دیجیتال اضافه کرد:

«اینکه ما شاهد رشد سازمان خودمان هستیم، فوق العاده رضایت بخش می باشد. استخراج بیت کوین دسترسی به یک مسیر شغلی هیجان انگیز با پتانسیل رشد بالا را فراهم می کند، زیرا این صنعت در سال های آینده بزرگتر و بزرگتر می شود.»

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: bitcoin.news



منبع