زمان خبر:4 ثانیه قبل

علیرغم هیاهوی تبلیغاتی که اخیراً پیرامون کاهش هیجان متاورس و کاهش حجم معاملات توکن‌های (NFT) در سه ماهه دوم سال 2022 به جریان افتاده است، سازمان‌ها، برندها و افراد مشهور در سراسر جهان همچنان با علاقه زیاد برای دریافت علائم تجاری مرتبط درخواست می دهند.

به گفته مایک کوندودیس (Mike Kondoudis) وکیل تریدمارک های متاورس، دو باشگاه‌ بزرگ فوتبال اسپانیایی، یعنی بارسلونا و رئال مادرید CF درخواست خود برای ایجاد یک نشان تجاری مشترک متاورس و ارزهای دیجیتال را ثبت کرده‌اند. این درخواست روز 5 آگوست (14 مرداد) توسط این دو رقیب قدیمی ثبت شده و طرح هایی از قبیل بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی، کفش و سربند، لباس‌های مجازی غیرقابل دانلود، نرم‌افزار مدیریت تراکنش‌های قابل دانلود بلاکچین، کیف پول الکترونیکی و چند مورد دیگر را دربرمی گیرد.

این در حالی است که این دو اسطوری بزرگ فوتبال، اولین تیم هایی نیستند که دست به چنین اقدامی می زنند. در اوایل جولای (اواسط تیر)، باشگاه فوتبال بریتانیایی کریستال پالاس (Crystal Palace) یک علامت تجاری برای نشان خود ثبت کرد که شامل NFT، ارزهای دیجیتال، صرافی‌های رمزنگاری، لباس‌های مجازی، لوازم ورزشی و غیره می شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: finbold



منبع