زمان خبر:2 دقیقه قبل

لئون لی(Leon Li)، یکی از بنیانگذاران صرافی جهانی هیوبی(Huobi)، در حال مذاکره برای فروش اکثر سهام(وجوه استیک شده) خود در این شرکت است که می تواند بیش از یک میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
طبق گزارش بلومبرگ، لی طبق گزارش‌ها با چندین سرمایه‌دار به دنبال تخلیه 60 درصد از سهام این شرکت رمزارزی بود که می‌تواند بیش از 1 میلیارد دلار ارزش داشته باشد و برخی معتقدند ممکن است به 3 میلیارد دلار برسد.
یکی از سخنگویان Huobi به بلومبرگ تایید کرد که بنیانگذار این شرکت با غول های بین المللی متعددی برای فروش سهام اکثریت خود در صرافی رمزارزها تعامل دارد، بدون اینکه جزئیاتی را فاش کند.
بنا بر گزارش ها، لی در جریان جلسه سهامداران در جولای امسال (تیر) از تصمیمات خود به سایر حامیان شرکت اطلاع داده است. لی وظایف مدیر اجرایی خود را به هوا ژو(Hua Zhu) واگذار کرده است.

این گزارش همچنین ادعا کرد که صرافی جهانی ارز دیجیتال FTX و بنیانگذار ترون، جاستین سان(Justin Sun)، برخی از سرمایه گذاران اولیه در گفتگو با بنیانگذار هیوبی بودند. هیوبی به درخواست‌های کوین تلگراف برای نظرات در زمان انتشار پاسخی نداد.
این گزارش همچنین مدعی شد که این معامله می تواند تا پایان ماه جاری نهایی شود. پس از تکمیل، این می تواند یکی از بزرگترین معاملات از زمان آشفتگی بازار کریپتو که در ماه می(اردیبهشت) امسال آغاز شد، باشد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph

 



منبع