زمان خبر:15 دقیقه قبل

در حالی که اتریوم و بیت کوین با سطوح اصلی مقاومت خود دست و پنجه نرم می‌کنند، شاخص‌های احساسات کریپتو در حال بازگشت به مناطق “خنثی” هستند.

شاخص «ترس و طمع» به سطوح اوایل آوریل رسید

بر اساس برآورد Alternative، برای اولین بار از ۶ آوریل ۲۰۲۲ (۱۷ فروردین)، شاخص «ترس و طمع» به ۴۶/۱۰۰ بازگشته است. در حالی که این شاخص هنوز زیر ۵۰ است اما تحلیلگران این عدد را “خنثی” در نظر می‌گیرند.

در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد)، این شاخص برای مدت کوتاهی به ۶/۱۰۰ سقوط کرد و سطحی از ترس را نشان می‌داد که در سال‌های اخیر مشاهده نشده بود. تنها یک هفته پیش، این شاخص در سطح ۳۰/۱۰۰ بود.

دیروز، بیت کوین برای اولین بار در دو ماه گذشته تلاش کرد تا سطح ۲۵،۰۰۰ دلار را پس بگیرد. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ نیز به بالای سطح ۲۰۰۰ دلار رسید.

هولدرهای بیت کوین و اتریوم که در اواسط ژوئن ۲۰۲۲ (اواخر خرداد) در قیمت‌های پایین این رمزارزها را خریداری کردند، اکنون به ترتیب ۴۰ و ۱۰۰ درصد در سود هستند.

معامله‌گران پیش از ادغام خوش‌بین هستند

در روزهای آخر پیش از ادغام، احساسات بازار مثبت است زیرا بسیاری از هولدرها انتظار دارند قیمت اتریوم پس از فعال‌سازی ادغام در شبکه اصلی افزایش یابد. انتظار می‌رود این رویداد بزرگ در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) رخ دهد.

با این حال، آوی فلمن (avi felman) هشدار داد که این جو بوجود آمده ممکن است خطرناک باشد. به طور معمول، رالی‌های بزرگ بلافاصله پس از یک ارتقاء مهم اتفاق نمی‌افتند.

همانطور که پیش از این توسط U.Today پوشش داده شده بود، آرتور هیز (Arthur Hayes)، یکی از بنیانگذاران BitMEX از سناریویی گفته که به قیمت اتریوم اجازه می‌دهد پس از ادغام افزایش یابد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: u.today



منبع