زمان خبر:2 دقیقه قبل

بر اساس داده‌هایی که اخیراً توسط سرویس محبوب ردیابی رمزارز، Whale Alert، به اشتراک گذاشته شده است، در دو روز گذشته، نزدیک به 300 میلیون توکن XRP بین صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال جابجا شده است. غول فین‌تک ریپل مستقیماً در انتقال این وجوه مشارکت کرد چرا که این شرکت همچنان به ارسال مقدار زیادی XRP برای تبدیل به میلیون‌ها دلار آمریکا ادامه می‌دهد.

ریپل 50 میلیون XRP در Bitstamp فروخت

Whale Alert در توییتی اعلام کرده است که در 48 ساعت گذشته، مقدار قابل توجهی از توکن‌های XRP، در مجموع نزدیک به 300 میلیون XRP، جابجا شده است. مبلغ ارسال شده توسط غول کریپتو ریپل شامل 50 میلیون توکن است که با نرخ فعلی XRP/USD ارزشی معادل 18777694 دلار دارد. پلتفرم تجزیه و تحلیل Bithomp که بر روی داده های XRP متمرکز است نشان می دهد که این 50 میلیون توکن توسط ریپل به کیف پول RL18-VN خود منتقل شده و سپس 20 میلیون XRP به صرافی Bitstamp ارسال شده است.

عجیب است که این پلتفرم که به عنوان یکی از کریدورهای متعدد ODL ریپل نیز عمل می‌کند، قصد دارد یکی از جفت‌های XRP را در اواخر ماه اوت حذف کند – XRP/PAX.

صرافی ها 220 میلیون XRP جابه جا می کنند

مابقی 270 میلیون ذخیره‌شده توسط Whale Alert توسط صرافی‌های سطح بالا Bittrex، BitGo، Bitstamp و Bitso – تک‌شاخ کریپتویی مرتبط به Ripple پس از سرمایه‌گذاری نامعلوم آن در این صرافی در پاییز 2019- منتقل شد. به طور کلی، مقدار کل ریپل 102,293,258 دلار ارزیابی شده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:utoday



منبع