زمان خبر:4 دقیقه قبل

شرکت QED Investors که یک شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر متمرکز بر فینتک می باشد، اخیراً در یک شرکت نیجریه ای به نام Teamapt، استارت آپی که در ارائه پلتفرم های پرداخت و بانکی تخصص دارد، سرمایه گذار کرده است. بر اساس گزارش تککرانچ، این دور سرمایه گذاری را QED رهبری کرد که بیش از 50 میلیون دلار برای Teamapt سرمایه جمع آوری شده است.

علاوه بر سرمایه‌ گذاران QED، سایر شرکت‌ کنندگان در دور سرمایه‌گذاری عبارت اند از: Novastar Ventures، Lightrock و BII. هر سه قبلا نیز در این شرکت در دور سری B سرمایه گذاری کرده بودند و از سرمایه گذاران این فینتک به شمار می آیند.

در همین حال، توسین انیولوروندا (Tosin Eniolorunda)، از Teamapt در پاسخ به ادعاهایی که رکود بازار برنامه‌ های جمع‌ آوری سرمایه شرکتش را مختل کرده است، گفت:

«ما همیشه فرصت‌ طلبانه به تلاش‌ هایمان برای جمع‌ آوری کمک ادامه می دهیم و می‌ خواهیم مطمئن شویم که زمینه بازار، نیازهای نقدی کسبوکار و مشخصات سرمایه‌ گذاران با دیدگاه‌ های رشد استراتژیک ما مطابقت دارد. با توجه به فضای بازار که فعلا محتاطانه پیش می رود، ما در حالت جذب سرمایه فعال نبودیم. به عنوان یک شرکت سودآور، ما نیازی به پول نقد نداشتیم، اما خوشحال بودیم که از فرصت استفاده کرده و یک سرمایه‌ گذار برجسته جدید اضافه کنیم.»

برای سرمایه‌ گذاران QED، که بر اساس گزارش‌ ها در بیش از 180 شرکت سرمایه‌ گذاری کرده‌ اند، سرمایه‌ گذاری در آفریقا آخرین قطعه پازل برای شرکتی است که به دنبال تبدیل شدن به یک «شرکت ریسک پذیر متخصص فینتک جهانی» است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: news.bitcoin



منبع