زمان خبر:36 ثانیه قبل

اخیراً شاهد بوده ایم که قیمت کاردانو (ADA) در حال افزایش بوده و همین امر سبب شده است این ارز بتواند در لیست دارایی های برتر رمزنگاری رتبه خود را بهبود ببخشد. در پی افزایش قیمت اخیر و عبور از مقاومت مهم 0.55 دلاری، این دارایی جایگاه هفتم بازار را به ریپل واگذار کرد و به جای آن در رتبه ششم ایستاد.

ارزش بازار کاردانو (ADA) روز شنبه به 19.1 میلیارد دلار رسید. این بالاترین رقمی است که این دارایی طی دو ماه گذشته به آن رسیده است. بد نیست بدانید آخرین بار، روز 11 ژوئن (21 خرداد) کاردانو این میزان ارزش بازار را تجربه کرده بود. از آن زمان به بعد، ارزش بازار ADA به زیر 19 میلیارد دلار کاهش یافته و باعث شد ریپل (XRP) با سرمایه  18.68 میلیارد دلاری خود از این ارز پیشی بگیرد.

در حال حاضر، ADA با ارزش فعلی 20.04 میلیارد دلاری، موفق شده است جایگاه خود را بالاتر از ریپل تاحدودی تثبیت کند. با توجه به رالی اخیر بیت کوین و اتریوم، پیش بینی می شود این روند افزایش قیمت در میان آلتکوین ها ادامه یابد.

ADA برای اولین بار در 2 ماه گذشته از 0.55 دلار عبور کرد

همانطور که قبلاً اشاره شد، افزایش ارزش بازار کاردانو به طور مستقیم تحت تأثیر افزایش قیمت این دارایی قرار داشته است. پس از اینکه ADA برای بیش از دو ماه با قیمتی زیر 0.55 دلار معامله شد، توانست با موفقیت این سطح مقاومتی مهم را بشکند.

گفتنی است که پیش از این، کاردانو بارها برای شکست مقاومت 0.5 دلاری تلاش کرده بود ولی هر بار با ریجکت شدن در این ناحیه، به زیر این خط مقاومتی سقوط می کرد. ولی در ابتدای ماه آگوست (اواسط مرداد) با عبور از این مانع جایگاه خود تقویت کرد و رالی اخیر، آنرا به تراز 0.55 رساند. در این لحظه ADA با 8.66 درصد رشد در تایم فریم روزانه با قیمت 0.58 دلار معامله می شود. اگر گاوها بتوانند همچنان حضوری فعال در بازار داشته باشند، احتمالاً ارزش ADA می تواند بالاتر از مقاومت 0.65 دلاری به حرکت خود ادامه دهد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: zycrypto



منبع