زمان خبر:2 دقیقه قبل

یک مقام شهری هفته گذشته در کنفرانس ETHLatam آرژانتین اعلام کرد که بوئنوس آیرس(Buenos Aires) به یکی از اولین نهادهای عمومی در جهان تبدیل خواهد شد که به اجرای زیرساخت شبکه اتریوم کمک می کند.
شرکت‌های خصوصی برای استقرار نودهای اعتبارسنجی که قرار است در سال آینده نصب شوند، با شهر قرارداد می‌بندند.
اعتباردهنده‌ها که مسئول ذخیره داده‌ها، پردازش تراکنش‌ها و افزودن بلاک‌های جدید به بلاک چین هستند، بخشی از سیستم اجماع شبکه اثبات سهام خواهند بود که همراه با Merge اجرا می‌شود و انتظار می‌رود در اواسط سپتامبر(اواخر شهریور) رخ دهد.
دبیر نوآوری و تحول دیجیتال شهر، دیگو فرناندز(Diego Fernández)، تعداد نودهایی را که قرار است در هفته گذشته مستقر شوند، فاش نکرد، اما هر اعتبارسنجی برای کار کردن به سهامی معادل 32 اتر (در حال حاضر حدود 60300 دلار ارزش دارد) نیاز دارد.

سرمایه گذاری شورای شهر در چارچوب نظارتی ایجاد شده توسط شعبه قانونگذاری بوئنوس آیرس انجام خواهد شد و مراکز داده شهر میزبان نودها خواهند بود.
همچنین شهردار بوئنوس آیرس، هوراسیو رودریگز لارتا(Horacio Rodríguez Larreta) ،در ماه آوریل(فروردین 1400) اعلام کرد که شهروندان محلی می توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال مالیات پرداخت کنند. او بعداً توضیح داد که این فرآیند توسط شرکت‌های رمزارزی انجام خواهد شد، زیرا خود دولت محلی فقط می‌تواند پزو آرژانتین را بپذیرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:blockworks



منبع