زمان خبر:3 ثانیه قبل

صرافی رمزارزی Gemini روز پنجشنبه اعلام کرد: از این پس مشتریان در سراسر ایالات متحده می توانند در حساب های جمینی خود استیکینگ رمزارزها را انجام داده و پاداش های خود را ذخیره کنند.

از روز پنجشنبه، این شرکت از استیکینگ MATIC در شبکه پالیگان پشتیبانی خواهد کرد و پشتیبانی از اتریوم، AUDIO، سولانا و پولکادات را در چند ماه آینده ارائه خواهد کرد.

این اعلام جمینی در حالی منتشر شد که سایر شرکت‌ های رمزارزی پیشنهادات استیکینگ خود را پیش از ادغام مورد انتظار بلاک چین اتریوم گسترش می‌ دهند. پس از سال‌ ها تأخیر، اکنون قرار است The Merge در 15 سپتامبر (24 شهریور) رخ دهد.

لیلا امجدی (Layla Amjadi)، معاون محصول جمینی، گفت که علاقه سرمایه‌ گذاران که ناشی از ادغام اتریوم می باشد، در تصمیم شرکت برای معرفی خدمات سهام‌ داری آن ضروری است.

امجدی به CoinDesk گفت: «اکنون واضح‌ تر از همیشه است که مردم علاقه‌ مند به سرمایه‌ گذاری هستند، به خصوص اکنون که در آستانه ادغام اتریوم هستیم. با توجه به اینکه اتریوم به زودی و پس از ادغام یک گزینه سهام برای آنها در جمینی است و با نقدینگی بیشتر و بازدهی بالاتر، استیکینگ برای مردم جذاب تر می شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: coindesk



منبع