زمان خبر:11 دقیقه قبل

یکی از بزرگترین بازارهای بورس کالای شیکاگو (CME) اعلام کرد که قصد دارد در 12 سپتامبر(21 شهریور) گزینه های آتی اتر را مشروط به بررسی نظارتی عرضه کند.

عرضه محصول جدید در حالی است که این گروه 1.8 میلیون قرارداد آتی اتر را ثبت کرده است.

با نزدیک شدن به ادغام اتریوم که بسیار مورد انتظار است، تیم مک کورت(Tim McCourt) رئیس جهانی سهام و محصولات FX در این شرکت گفت که تقاضای فعالان بازار برای مدیریت ریسک قیمت اتر را مشاهده کرده است.

این مقام اجرایی در بیانیه ای افزود:

“راه اندازی این قراردادهای آپشن جدید مبتنی بر رشد قابل توجه و نقدینگی عمیقی است که در معاملات آتی اتر موجود خود مشاهده کرده ایم، که تا به امروز بیش از 1.8 میلیون قرارداد معامله شده است.”

قابل ذکر است، بخش قابل توجهی از فعالیت های اتر از طریق میزهای OTC انجام می شود.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود که گزینه‌های جدید اتر CME، انعطاف‌پذیری و «دقت» بیشتری را به مشتریان ارائه دهد.

گروه CME در حال حاضر گزینه های بیت کوین را ارائه می دهد. این شرکت قراردادهای آتی BTC را در سال 2017 راه اندازی کرد و چهار سال بعد قراردادهای آتی ETH را معرفی کرد.

همچنین اوایل امسال با اشاره به تقاضای رو به رشد سرمایه گذاران برای چنین محصولاتی، شروع به ارائه گزینه های بیت کوین و اتریوم در اندازه خرد کرد.

سم نیومن(Sam Newman)، رئیس بخش کارگزاری دارایی‌های دیجیتال در TP ICAP، با گسترش پشتیبانی از گروه CME در اجرای قرارداد اختیارات اتر در ابعاد بزرگتر، گفت:

“مشتریان TP ICAP مشتاقانه منتظر این گزینه اتر با اندازه بزرگتر، در کنار گزینه محبوب Micro Ether هستند. با ادغام پروتکل اتریوم آتی، ما انتظار داریم که این قرارداد جدید مورد توجه مشتریان سنتی ما و همچنین مشتریان بومی کریپتو باشد.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:cryptopotato



منبع