زمان خبر:3 دقیقه قبل

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، در جریان یک پخش زنده در یوتیوب، گفت که ارتقاء وسیل کاردانو هیچ مشکل کیفی ندارد. این اطلاع رسانی پس از آن صورت گرفت که او از اپراتورهای استخر سهام (SPO) خواست تا گره های خود را به نسخه 1.35.3 ارتقاء دهند. تا زمانی که حداقل 75 درصد آن ها به گره گفته شده ارتقاء نیابند، هیچ هارد فورکی اتفاق نمی افتد.

هاسکینسون در ادامه گفت: «ما اطمینان زیادی داریم که هیچ بحران دیگری در کاردانو وجود ندارد و مهندسی مربوط به 1.35.3 بی عیب و نقص است.»

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، توسعه دهنده برجسته، آدام دین (Adam Dean)، اخیراً در توییتر گفته است که شبکه آزمایشی به طور فاجعه‌ باری شکسته خورده است و نا آرامی را در جامعه کاردانو به راه انداخته است. دین تخمین می زند که تیم Input Output در حال ارتقاء عجله کرده است که باعث مشکلات فنی جدی می شود.

هاسکینسون در لایو خود گفت: «اگر واضح بگویم، این یک باگ در شبکه اصلی نبود. این واقعیت که این اشکال در وهله اول در شبکه آزمایشی کشف شد، نشان می دهد که فرآیندهای تست کار می کنند.»

هاسکینسون در ادامه گفت که انجام ریسپینینگ هیچ ارزشی برای آسیب‌ پذیری مورد نظر ندارد. به گفته وی، این باعث تاخیرهای غیرضروری می شود که در نهایت به توسعه دهندگان dApp آسیب می رساند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع