زمان خبر:2 ثانیه قبل

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ(Uniswap) در طول چهار ماه همکاری با شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین تی آر ام لبز(TRM Labs) به میزان 253 آدرس رمزارزی رامسدود کرده است.

این نخستین باری بود که صرافی یونی سواپ از داده هایی که در رابطه با لیست سیاه کیف پول هستند ، پرده برداری می کند.

اکثر این آدرس ها به دلیل ارتباط با وجوه دزدیده شده ویا ارتباط با شرکت های میکسر از قبیل تورنادوکش که اخیراً توسط خزانه‌داری ایالات متحده تحریم شده است ، مسدود شده اند.

طبق اعلام توسعه دهنده اصلی یرن فایننس ، بانتگ(Banteg)،، این داده‌ها توسط مهندس نرم‌افزار صرافی یونی سواپ، جردن فرانکفورت(Jordan Frankfurt)، در GitHub منتشر شده است.

صرافی یونی سواپ در ماه آوریل(فروردین) همکاری خود را با تی آر ام لبز آغاز کرد. در اثر این همکاری ،شخصی که با وب سایت یونی سواپ تعامل می کند، آدرس این شاخص به تی آر ام لبز ارسال می شود تا سطح ریسک این آدرس مشخص شود . یونی سواپ در نهات در رابطه سطح ریسک این آدرس تصمیم گیری می کند.

با توجه به اظهارات آقای فرانکفورت در GitHub، صرافی یونی سواپ در ابتدا آدرس هایی را که به طور غیرمستقیم با آدرس های تحریم شده مرتبط بودند ،مسدود کرد و از آن زمان به بعد ، شروع به کاهش چنین آدرس هایی کرد. این صرافی درحال حاضر فقط آدرس هایی را مسدود می کند که تحریم شده اند ویا مستقیماً وجوه سرقت شده را دریافت کرده اند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: theblock



منبع