زمان خبر:15 دقیقه قبل

بر اساس یک پرونده حقوقی جدید که اواخر روز جمعه به اشتراک گذاشته شد، طلبکاران پلتفرم وام‌ دهنده رمزارزی Voyager Digital، معتقد نیستند که این شرکت نیازی به پرداخت «پاداش نگهداری» به کارکنان داشته باشد.

وویجر که در حال حاضر در حال گذراندن مراحل ورشکستگی در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک است، از یک قاضی فدرال درخواست کرد تا نگهداری 1.9 میلیون دلار از وجوه خود را برای “برنامه حفظ کارکنان کلیدی” (KERP) تایید کند، یعنی پرداخت به 38 کارمند که این شرکت ادعا کرد که برای ادامه عملیات و بازسازی آن حیاتی است. روز جمعه، کمیته رسمی طلبکاران، گروهی از مشتریان وویجر، مخالفت کردند و گفتند که کارکنان وویجر “در حال حاضر به خوبی پاداش دریافت کرده اند” و استدلال کردند که شرکت در غیر این صورت برای جبران بدهی ها، کم کاری کرده است.

“شرکت هیچ مدرکی برای توجیه این پاداش پرداختی به کارکنان که فراتر از نیاز می باشد، ارائه نکرده اند. مهمتر از همه، شرکت هیچ مدرکی مبنی بر اینکه 38 کارمند در معرض خطر استعفا هستند ارائه نمی کنند. و دلیل آن این است که چنین مدرکی وجود ندارد. زیرا در تاریخ دادخواست، تنها 12 نفر از حدود 350 کارمند، داوطلبانه استعفا داده اند.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: coindesk



منبع