زمان خبر:3 ثانیه قبل

اکثر آلت کوین ها در پی سقوط اخیر رمزارز شماره یک بازار ، با اصلاح قابل توجهی روبه رو شدند ، به طوری که ارزش برخی از آنها تنها در عرض چند ساعت تا 20 درصد کاهش یافت. متأسفانه اتریوم نیز از این روند پیروی کرد.

رسیدن به یک سطح حمایتی مهم

اتریوم در 19 آگوست(28 مرداد) به سرعت شروع به کاهش کرد و به طور مداوم سطوح حمایتی نزدیک خود را از دست داد تا اینکه به زیر سطح قیمت 1500 دلار سقوط کرد. خوشبختانه، میانگین متحرک 50 روزه در این حدود اتریوم را مورد حمایت قرار داد.


روند نزولی اتریوم به موجب این سطح حمایتی متوقف شد. در نتیجه ، قیمت ETH شروع به نوسان در محدوده ثابتی کرد. مواجه شدن این روند نزولی با وقفه ، یک نشانه مثبت در بازار است که حاکی از عدم وجود فشار فروش کافی است.

یکی از دلایل توقف غیر منتظره این روند نزولی ، معاملات آخر هفته است زیرا حجم معاملات معمولا در آخر هفته روبه کاهش می شود. هدف و مقصود اصلی معامله گران و سرمایه گذاران ، فردا ، دوشنبه با گشایش بازارهای ایالات متحده و اروپا ، مشخص می شود.

احتمال آغاز یک روند بازیابی

اتریوم برای آغاز یک روند بازیابی نیازمند جهش از سطوح قیمتی فعلی خود است که از افت 15 درصدی اخیر خود بهبود یابد.

با در نظر گرفتن وضعیت کلی معاملات ، بازار ، افزایش چندانی در فعالیت معامله گران و سرمایه گذاران تجربه نکرده است ، این بدان معنی است که این دارایی دیجیتال به جای اینکه تحت تأثیر رویدادهای اکوسیستم اتریوم قرار گیرد، عملکرد کلی بازار را دنبال می کند.

اتریوم در لحظه نوشتن این خبر در حدود قیمت 1626 دلار نوسان می کند و طی 24 ساعت گذشته 2.4 درصد رشد کرده است. این آلت کوین همچنین 5 درصد نسبت به کف قیمتی 18 آگوست(27 مرداد) افزایش یافته است.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:UTODAY



منبع