زمان خبر:16 ثانیه قبل

به گزارش آسوشیتدپرس (AP)، هیئت منصفه‌ای در جورجیا حکم ۱/۷ میلیارد دلاری خود را علیه شرکت فورد موتور (NYSE:F) مربوط به تصادف یک وانت بار که جان یک زوج را گرفته بود، بازگرداند.

جیمز باتلر جونیور (James Butler Jr)، وکیل ملوین و وونسیل هیل که در آوریل ۲۰۱۴ (فروردین ۹۳) در حادثه واژگونی فورد F-250 خود کشته شدند، روز یکشنبه گفت که هیئت منصفه گوینت در شمال شرق آتلانتا، اواخر هفته گذشته حکم صادره را بازگرداند. 

شرکت حقوقی باتلر در بیانیه‌ای به خبرگزاری گفت وکلای شاکیان شواهدی مبنی بر حدود ۸۰ چپ شدگی مشابه ارائه کرده بودند که شامل له شدن سقف تراک‌ها و مجروح شدن یا کشته شدن رانندگان می‌شد.

به گزارش آسوشیتدپرس و به نقل از باتلر، «دریافت جزای نقدی برای هشدار به مردمی که از تراک‌های فورد استفاده می‌کنند، دلیل اصرار خانواده هیل بر صدور حکم هیئت منصفه بود».

بر اساس ادله پایانی که در دادگاه توسط وکیل مدافع، ویلیام ویترو جونیور (William Withrow Jr) ارائه شد، این خودروساز از خود در برابر اتهاماتی از جمله «بی‌تفاوتی در برابر استحکام سقف و ایمنی افرادی که سوار این خودروها می‌شوند» دفاع کرد.

پل مانکه (Paul Manke)، یکی دیگر از وکلای مدافع، گفت این ادعا که رفتار فورد غیرمسئولانه بوده و عمداً تصمیماتی گرفته است که مشتریان را در معرض خطر قرار دهد، “درست نیست.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: investing



منبع