زمان خبر:45 ثانیه قبل

بر اساس اخبار محلی 36kr.com، شرکت فناوری چینی تنسنت (Tencent) اخیراً یک پتنت جدید برای پوستر افراد گمشده مبتنی بر بلاک چین دریافت کرده است. این حق اختراع از تاریخ اولین ارسال آن در دسامبر 2019(دی 1398) تقریباً سه سال طول کشید.

حق ثبت اختراع شامل یک درخواست تولید داده پس از ارسال کاربر است که یک شخص گم شده است. سپس این پیشنهاد به صورت عمومی در بلاک چین برای تأیید رونمایی می شود. هنگامی که یک توافق در مورد درخواست حاصل شد، سپس در دفتر کل عمومی ذخیره می شود و برای پخش برای مخاطبان گسترده تر به نود ها ارسال می شود. Tencent در درخواست ثبت اختراع گفت که این طرح به دنبال بهبود کارایی جستجوی افراد گمشده است.

تنسنت اولین آزمایش کننده فناوری بلاک چین در میان شرکت های بزرگ فناوری به ویژه در مورد بررسی احتمالات برای ادغام با فناوری پرداخت بوده است. اگرچه تلاش های آن تا حدودی به دلیل قوانین سختگیرانه چین در مورد ارزهای دیجیتال با مانع مواجه شده است. با این حال، بلاک چین بدون کوین “FISCO BCOS” آن که به طور مشترک با غول مخابراتی چینی هوآوی از سال 2018(1397) برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز توسعه یافته است تا به امروز فعال است.

در اوایل جولای(اواسط تیر)، تنسنت یکی از پلتفرم‌های توکن‌های غیرقابل تعویض خود را پس از اینکه دولت چین توضیح داد که به کاربران اجازه انجام تراکنش‌های خصوصی پس از خرید، همراه با کاهش فروش را نمی‌دهد، تعطیل کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cointelegraph



منبع