زمان خبر:9 ثانیه قبل

کمیته بستانکاران هلدینگ وویجر دیجیتال (Voyager) اعتراض خود را به پیشنهاد این شرکت مبنی بر حفظ کارمندانش با پرداخت پاداش برای ماندن آنها در شرکت ارائه کرده است.

در ۲ آگوست (۱۱ مرداد)، وویجر دیجیتال درخواستی را به دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در منطقه جنوبی نیویورک برای تصویب طرح حفظ کارکنان کلیدی (KERP) ارائه کرد که هدف آن توزیع ۱/۹ میلیون دلار بین ۳۸ کارمند کلیدی است که برای فعالیت این صرافی حیاتی تلقی می‌شدند. 

با این حال، طلبکاران این صرافی با این پیشنهاد مخالفت کردند. در درخواستی که روز جمعه ارائه شد، طلبکاران اعتراض خود را به KERP پیشنهادی و کمک‌های مربوط به آن مطرح کردند. آنها نوشتند:

«در زمانی که هزاران طلبکار به دلیل مدل تجاری معیوب این شرکت برای پرداخت هزینه‌های شخصی خود به مشکل خورده‌اند، بدهکاران به دنبال پرداخت پاداش به کارکنان هستند.»

طلبکاران همچنین گفتند که وویجر نتوانسته دلایل کافی برای توجیه طرح نگهداشت منابع انسانی ارائه دهد. علاوه بر این، شواهد کافی برای اثبات اینکه کارکنان مشمول این طرح واقعاً برای استعفا برنامه‌ریزی کرده‌اند، وجود ندارد.

جدای از این موارد، در پرونده‌ طلبکاران اشاره شده که زمستان فعلی ارزهای دیجیتال به شرکت اجازه می‌دهد تا استعدادهایی که اکنون در دسترس هستند را استخدام کند. آنها نوشتند: «با توجه به تعدیل‌ نیرو در سراسر این صنعت، گروهی از متخصصان که اخیراً از کار خارج شده‌اند می‌توانند در این شرکت نقشی را ایفا کنند.

اوایل این ماه، مارک کوبان (Mark Cuban) به دلیل تبلیغ محصولات وویجر مورد شکایت قرار گرفت. یک شرکت حقوقی شکایتی مدنی علیه کوبان تنظیم کرد و خواستار رسیدگی هیئت منصفه به این پرونده شد. در این دادخواست ادعا شده بود که کوبان از تجربیات خود در فریب دادن سرمایه‌گذاران برای صرف پس‌انداز زندگی خود در وویجر استفاده کرده است.

در ماه جولای (مرداد)، این صرافی اعلام ورشکستگی کرد و گفت که به بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نفر بدهکار است. به گفته این شرکت، این حرکت بخشی از طرح بازیابی است که در صورت اجرا با هدف بازگرداندن بدهی مشتریان انجام می‌شود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cointelegraph



منبع