زمان خبر:3 ثانیه قبل

روز دوشنبه صندوق بین المللی پول (IMF)، طی یک پست وبلاگی در مورد مقررات مربوط به رمزارزها و اینکه چگونه کریپتو اکنون “همگام تر با سهام آسیایی می باشد” اظهار نظر کرده است.

این پست وبلاگی توسط آنه ماری گولد وولف (Anne-Marie Gulde-Wolf)، معاون بخش آسیا و اقیانوسیه صندوق بین‌ المللی پول، نادا چویری (Nada Choueiri)، رئیس هیئت هند و تارا ایر (Tara Iyer)، اقتصاددان در بخش تحلیل ثبات مالی جهانی در بخش بازارهای پولی و مالی صندوق بین‌ المللی پول، نوشته‌ شده است.

آنها در این پست گفتند: «در حالی که همبستگی‌ های بازدهی و نوسانات بین بیت کوین و بازارهای سهام آسیایی قبل از همه‌ گیری پایین بود، از سال 2020 (1399) به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با این حال، معاملات رمزارزها با ماندن میلیون‌ ها نفر در خانه و دریافت کمک‌ های دولتی افزایش یافت، همچنین نرخ‌ های بهره پایین و شرایط تامین مالی آسان نیز بر این امر نقش داشتند.»

آنها در ادامه توضیح دادند:

«همانطور که سرمایه گذاران آسیایی روی رمزارزها سرمایه گذاری کرده اند، همبستگی بین عملکرد بازارهای سهام این منطقه و دارایی های رمزارزی مانند بیت کوین و اتریوم افزایش یافته است.»

این افراد خاطرنشان کردند که برای مثال، «همبستگی بازدهی بیت‌ کوین و بازارهای سهام هند نسبت به قبل از همه‌گیری 10 برابر افزایش یافته است که نشان‌ دهنده مزایای تنوع ریسک پذیری رمزارزها است».

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع