زمان خبر:27 دقیقه قبل

ایتای توچمن(Itay Tuchman) ، رئیس قدیمی بخش جهانی فارکس، پس از بیش از دو دهه این بانک را ترک کرد.

مدیر ارشد اجرایی یکی از معماران اصلی ورود در به دارایی های دیجیتال در داخل موسسه بود، و در حالی که مقصد او هنوز مشخص نیست، یک منبع با آگاهی دقیق از این موضوع به The Block گفت که او قرار است درزمینه دارایی های دیجیتالی ایفای نقش کند.

استوارت استالی(Stuart Staley) از اوایل سال جاری به عنوان رئیس فارکس در کنار تاچمن فعالیت می‌کند و با کناره‌گیری او، تنها رئیس این بخش خواهد شد.

استالی، که یک پیشکسوت سیتی با بیش از 18 سال سابقه است، بیش از چهار سال است که مدیریت بازارهای APAC و خدمات اوراق بهادار را بر عهده داشته است. او قبلاً برای شرکت خدمات انرژی انرون مستقر در تگزاس کار می کرد.

تاچمن یکی از چند مدیر ارشدی است که بانک را در جستجوی نقش‌های جدید در دارایی‌های دیجیتال ترک می‌کنند. طبق گزارشات در ماه آوریل، کمتر از 15 کارمند درجه یک سیتی بانک آمریکایی را به مقصدی متمرکز بر دارایی دیجیتال در سال گذشته ترک کرده اند. خانه‌های جدید آن‌ها شامل مشاغل برتر در Copper، CoinFund، Paxos، Genesis، بنیاد بلاک‌چین Provenance و سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر هنوز نامشخص و غیره است.

این حرکت همچنین به دنبال نشانه هایی مبنی بر آمادگی سیتی برای تسریع برنامه های کریپتویی خود انجام می شود. تنها در ماه می سال گذشته بود که به دلیل انباشت “بسیار سریع” علاقه مشتریان بزرگ به بیت کوین، به راه اندازی خدمات نگهداری و معامله رمزارزها اشاره کرد.

همچنین در ژوئن 2021(تیر1400)، سیتی واحد کریپتو داخلی خود را در بخش مدیریت ثروت خود راه اندازی کرد. این بانک برنامه‌های استخدام بلندپروازانه‌ای را ترسیم کرده است و گفته است که تا 100 نفر جدید را برای کارکنان بخش دارایی دیجیتال گروه مشتریان سازمانی خود جذب خواهد کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:theblock



منبع