زمان خبر:3 دقیقه قبل

لجر ایکس آر پی(XRP Ledger) در سال 2012 (1391)توسط دیوید شوارتز(David Schwartz)، جد مک کالب(Jed McCaleb) و Arthur Britto ساخته شد.
در 27 فوریه 2020 (8 اسفند 1398) در طی یک قسمت از “The Ripple Drop” (مجموعه ویدیوهای وب ریپل)، مدیر ارشد فناوری ریپل، دیوید شوارتز، با تهیه کننده/ویراستار راینهارد کیت در مورد تکامل XRP Ledger صحبت کرد.
کیت مصاحبه را با پرسیدن از شوارتز آغاز کرد که XRP Ledger چگونه شروع شد و وضعیت فعلی آن چگونه است.

آکادمی بایننس که به طور رسمی در 2018(1397) راه اندازی شد، بازوی آموزشی بایننس است. در اینجا نحوه معرفی بایننس در آن زمان آمده است:
آکادمی بایننس یک پورتال آموزشی غیرانتفاعی بلاک چین است که محتوای با کیفیت و قابل درک را برای کاربران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان ارائه می دهد.

اوایل امروز، آکادمی بایننس ویدئویی در مورد XRP – با عنوان “XRP Ledger (XRPL) چیست؟ منتشر کرد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که این ویدیو در مورد XRPL و XRP به آنها اشاره می کند:

XRPL یک بلاک چین عمومی غیرمتمرکز است که با هدف ایجاد دنیایی ساخته شده است که در آن ارزش توکن شده به همان سرعت اطلاعات رد و بدل می شود. XRPL پایدار، مقیاس پذیر، سریع و کم مصرف است. این شرکت از زمان استقرار خود در سال 2012 (1400)به طور مداوم تراکنش های خود را تأیید کرده است، در حالی که از بیش از 1500 تراکنش در ثانیه و سرعت تراکنش سه تا پنج ثانیه پشتیبانی می کند.
معاملات ارزان هستند. میانگین هزینه تراکنش در XRPL کمتر از کسری از یک پنی است.
XRPL برای زمین دوستانه است و اولین بلاک چین اصلی است که به طور قطعی کربن خنثی است. همچنین در این خصوص در ویدئو توضیحات کاملی داده شده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cryptoglobe



منبع