زمان خبر:3 ثانیه قبل

همانطور که توسط بزرگترین اکسپلورر مستقل کاردانو، Cexplorer گزارش شده است، 33 درصد از گره های استخرهای سهام بلاک چین به روز شده و برای هارد فورک Vasil آماده هستند. شصت و هفت درصد از گره ها تجدید نشده یا در شرایط پیش از واسیل باقی می مانند. پیش‌بینی می‌شود که نقطه پایانی در حوالی دوره شماره 375 اتفاق بیفتد. یکی دیگر از پورتال‌های Cardano که «سلامت شبکه» را دنبال می‌کند، PoolTool، گزارش می‌دهد که بیش از 47 درصد از تمام نودها قبلاً به نسخه 1.35.3 به‌روزرسانی شده‌اند که باید Vasil باشد. میزبان هارد فورک همچنین چارلز هاسکینسون، بنیانگذار و رهبر خود Cardano، گزارش می دهد که استخر استیک او، RATS، به تازگی به نسخه 1.35.3 به روز شده است.

به عنوان یادآوری، رویداد Vasil زمانی امکان پذیر خواهد بود که تعداد استخرهای به روز شده استیک به 75٪ از کل برسد. از 24.68 میلیارد ADA در سهامداری، استخرهای بازسازی شده 9.2 میلیارد ADA را تشکیل می دهند، در حالی که استخرهای بازسازی نشده 15.18 میلیارد ADA دارند.

واسیل: نقطه عطف
هارد فورک واسیل باید نقطه عطفی در تاریخ کاردانو باشد. این رویداد باید پیشرفت های قابل توجهی را در شبکه به همراه داشته باشد، به ویژه پهنای باند بالاتر، عملکرد بهبود یافته پلت فرم قرارداد هوشمند Plutus و انتقال انواع جدید توکن ها از شبکه اتریوم به شبکه Cardano

با این حال، راه رسیدن به آپدیت مورد انتظار بدون ماجرا نبود. بنابراین طبق برنامه ریزی های اولیه، شبکه آزمایشی باید تا پایان اردیبهشت راه اندازی می شد و خود آپدیت واسیل نیز در تاریخ 29 ژوئن انجام می شد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:utoday



منبع