زمان خبر:6 ثانیه قبل

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) هشدار دیگری را برای مصرف کنندگان صادر کرده است که در آن تعداد زیادی از شرکت های رمزنگاری از جمله Kucoin و شرکت های وابسته به آن را به دلیل ثبت نشدن برای فعالیت در این استان کانادا احضار می کند.

OSC اوایل این ماه هشدار مشابهی را صادر کرد که کوکوین را نیز به عنوان یک نهاد ثبت نشده معرفی کرد. کمیسیون امروز از سیزده شرکت که بسیاری از آنها کسب و کارهای کریپتویی هستند، به عنوان شرکت هایی که برای معامله یا مشاوره اوراق بهادار در انتاریو ثبت نشده اند،نام می برد. این فهرست شامل شرکت‌های تابعه کوکوین است که کمیسیون پیش از این با موفقیت این شرکت را از فعالیت در انتاریو با برنده شدن در دادگاه منع کرد – که شامل جریمه 1.6 میلیون دلاری نیز بود.

پرونده کوکوین به عنوان بخشی از یک سرکوب گسترده‌تر ارزهای دیجیتال پس از تصمیم سال 2021 از سوی تنظیم‌کننده‌ها مبنی بر تلقی صرافی‌های حضانتی به عنوان صرافیهای اوراق بهادار بدون توجه به اینکه دارایی‌های معامله شده اوراق بهادار هستند یا خیر، مطرح شد. از آن زمان، OSC به دنبال پلتفرم های ثبت نشده رفته است

همزمان که کوکوین شرایط سخت را پشت سر می گذاشت، جانی لیو، مدیر عامل شرکت، به دنبال رد شایعاتی بود که نشان می‌داد این شرکت ممکن است برداشت‌ها را متوقف کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:theblock



منبع