زمان خبر:3 ثانیه قبل

بر اساس یک پست رسانه اجتماعی از اسکات لوئیس(Scott Lewis)، رئیس محصول NFT یونی سواپ، در حال مذاکره با چندین پروتکل وام دهی توکن غیرقابل تعویض (NFT) است.
در این توییت، لوئیس بر علاقه شرکت به مقابله با مسائل نقدینگی و عدم تقارن اطلاعاتی پیرامون NFTها تاکید می‌کند.
هدف یونی سواپ(Uniswap) برای این مذاکرات و همکاری‌های بالقوه با پروتکل‌های وام‌دهی، مالی‌سازی NFT است. برخی از کاربران این تصمیم را گامی در جهت استحکام بخشیدن به آینده مالی غیرمتمرکز، که به سادگی به عنوان دیفای شناخته می‌شود، می‌دانستند.

سایر کاربران انگیزه‌های علاقه Uniswap به مالی‌سازی NFT را زیر سوال بردند و به استفاده از سود لیکوییدیشن اشاره کردند.
طی چند ماه گذشته، Uniswap گام های بزرگی در جهت گنجاندن فعالیت NFT در ارائه خدمات خود برداشته است. Uniswap یکی از بزرگترین صرافی های غیرمتمرکز جهان (DEX) است که مسئول نزدیک به 6 میلیارد دلار دارایی در استخرهای نقدینگی خود است.
در ماه ژوئن(خرداد)، این شرکت خرید Genie را معرفی کرد که یک پلتفرم تجمیع بازار NFT می باشد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را در اکثر پلتفرم‌ها پیدا کنند و معامله کنند.
مدت کوتاهی پس از آن، لوئیس توییت کرد که Uniswap قصد دارد NFT ها را با پشتیبانی کامل از Sudoswap معرفی کند. Sudosawp امکان تعاملات ناشناس پیرامون فروش NFT و ایجاد استخرهای نقدینگی NFT را فراهم می کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cointelegraph



منبع