زمان خبر:4 ثانیه قبل

جوزف هال (Joseph Hall) با پیر روچارد (Pierre Rochard) و مورگن روچارد (Morgen Rochard)، از طرفداران بیت کوین و میزبانان پادکست بیت کوین در رویداد Surfin’ Bitcoin 2022 مصاحبه کرده است. این دو در مورد اینکه چگونه فرانسه می‌تواند ماینرهای بیشتری را جذب کند و تفاوت بیت کوین از نظر برنامه‌ریزی مالی با سایر ارزهای دیجیتال صحبت کردند.

به گفته پیر روچارد که در شرکت ماینینگ Riot Blockchain نیز کار می‌کند، فرانسه برای جذب استخراج‌کنندگان بیت کوین در مقیاس بزرگ دو راه دارد. اولین راه این است که از نظر سیاست‌های استخراج بیت‌کوین تضمین‌هایی را ارائه کند. علاوه بر این، این کشور باید یک شبکه برق مناسب را برای ماینرها فراهم کند. او توضیح داد:

«ما می‌بینیم که ژاپن در حال گسترش یا تغییر سیاست‌های خود در مورد انرژی هسته‌ای است و من فکر می‌کنم که فرانسه هم باید دوباره در انرژی هسته‌ای خود سرمایه‌گذاری کند و به این صورت آنها راحت‌تر می‌توانند ماینرهای بیت کوین را جذب کنند.»

آنها جدای از بحث ماینینگ، در مورد برنامه‌ریزی مالی نیز صحبت کردند. مورگن روچارد در مورد اینکه بیت‌کوین در برنامه‌ریزی مالی چه نقشی دارد بحث کرد. او گفت که در بسیاری از موارد، صحبت‌ها در مورد برنامه‌ریزی مالی حول تورم و درک پول می‌چرخد.

مورگن همچنین گفت که برخی از مشتریان سریع بیت کوین را درک می‌کنند و مایل‌اند بخشی از سبد خود را به آن اختصاص دهند. 

هنگامی که در مورد سایر ارزهای دیجیتال سؤال شد، آنها کلاه ماکسیمالیستی خود را بر سر گذاشتند و توضیح دادند که بیت کوین چگونه نسبت به سایر رمزارزها مانند دوج کوین و اتریوم متفاوت است. مورگن گفت:

«ما دوج کوین را داریم […] اما دوج اساساً یک کپی از بیت کوین است، این در مورد اتریوم هم صدق می‌کند. آنها ادعا می‌کنند که سقفی برای عرضه توکن‌ها وجود دارد، اما حتی خوشان هم نمی‌دانند که چقدر می‌توانند عرضه کنند.»

پیر نیز درباره اینکه چگونه پروتکل بیت کوین برای به حداقل رساندن بی‌ثباتی طراحی شده است، صحبت کرد. او تاکید کرد که هرگونه تغییر در پارامترهای بیت کوین بر پیکربندی آن تأثیر می‌گذارد. او گفت: «بیت کوین بهترین شبکه پولی دیجیتال است.»

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: cointelegraph



منبع