زمان خبر:4 دقیقه قبل

رمزارز اولانچ (AVAX) در روزهای پایانی ماه آگوست(مرداد-شهریور) ، حمایت گاوها را از دست داده است. قیمت AVAX از 19 آگوست(28 مرداد) پس از کاهش 30 درصدی در چند روز گذشته ، به یک مانع مهم کاهش یافت. هم اکنون به نظر می‌رسد که خرس‌ها همچنان به دنبال تداوم روند نزولی هستند زیرا یک بار دیگر فشار فروش افزایش یافته است.

قیمت اولانچ در حال حاضر با قیمت 20.40 دلار معامله می شود. تصویر کلی حجم معاملات در این رمزارز مبتنی بر اتریوم نشان دهنده افزایش شدید فشار خرسی است. علاوه بر آن، افت روز جمعه نماینگر تمامی اندکاتور های تکنیکال است که در هفته گذشته ظاهر شده بودند.

بنابراین ، قیمت AVAX به احتمال زیاد به سطوح پایین تری کاهش پیدا خواهد کرد. سطوح اصلی و حائز اهمیت در این مسیر ، سطح 20 دلاری و احتمالا ، سطح 17 دلاری است. با این وجود، بازارها همیشه درحال تغییر هستند. از این رو ، با افزایش قیمت به بالای سطح 24 دلاری ، سناریوی خرسی مذکور باطل خواهد شد. در صورتی که گاوها بتوانند AVAX را در بالای این سطح حفظ کنند ، رالی بعدی می تواند قیمت را به سمت سقف هتگی پیشبن (29 دلار) برساند. در نتیجه ، قیمت این آلت کوین از سطح فعلی ، 36 درصد رشد می کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: bnnbloomberg



منبع