زمان خبر:3 ثانیه قبل

به دلیل رشد محبوبیت رمزارزها در مدت اخیر، دولت‌ های بیشتری از آن ها به عنوان راهی برای پرداخت تعهدات دولتی استفاده می کنند. مندوزا، یکی از استان‌ های آرژانتین، جزو اولین‌ استان ها در این کشور است که یک سیستم دیجیتالی را پیاده‌ سازی کرده که به مالیات دهندگان اجازه می دهد تا پرداخت‌ ها و سایر عملیات‌ دولتی را با رمزارزها انجام دهند.

این سامانه که در 24 آگوست (2 شهریور) راه اندازی شد، بخشی از یک اقدام استراتژیک توسط مقامات این استان برای نوسازی پرداخت مالیات و خراج دولتی است که گزینه های متعددی را برای انجام تعهدات به شهروندان ارائه می دهد. نیکلاس چاوز، مدیر کل اداره مالیات مندوزا، اظهار داشت:

«این اقدام راه حلی دیگر برای تسهیل پرداخت مالیات است. این اقدام، سرویسی است که توسط پردازشگر پرداخت ارائه می‌ شود و ما فناوری‌ های جدیدی مانند کیف پول‌ های مجازی و رمزارزها را با آن ادغام کرده‌ایم.»

در حالی که ابزار پرداخت مستقیماً در صفحه وبسایت استان تعبیه شده است، پرداخت ها توسط یک شرکت شخص ثالث پردازش می شود که رمزارز را می پذیرد و پرداخت های انجام شده به پزو آرژانتین تبدیل می کند. این سیستم فقط با استیبل کوین‌ ها، از جمله USDT، USDC و DAI و سایر موارد پرداخت‌ ها را دریافت می‌ کند. به این ترتیب، این سیستم از نوسانات خود را حفظ می کند.»

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع