زمان خبر:3 ثانیه قبل

سیا کولیسی(Siya Kolisi)، کاپیتان ملی راگبی، یک کمپین تبلیغاتی آموزشی دو ساله برای ارزهای دیجیتال در آفریقای جنوبی را رهبری خواهد کرد.
کاپیتان اسپرینگباک(Springbok) با صرافی جهانی ارزهای دیجیتال لونو(Luno) در راه اندازی این کمپین شریک شده است که مجموعه ای از آگهی های تلویزیونی را برای ترویج نگرش سرمایه گذاری بلندمدت نسبت به ارزهای دیجیتال به نمایش می گذارد.
کولیسی مرکز اولین تبلیغ کمپین جدید بود که در سومین مسابقه اسپرینگ باکس در مسابقات قهرمانی راگبی مقابل استرالیا در ساترد(Saturd) پخش شد.

بیانیه ای از کاپیتان Springbok بر جذابیت تلاش های Luno برای در دسترس قرار دادن سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال برای کاربران جدیدی که با این فضا ناآشنا هستند، تاکید کرد:
“مانند بسیاری از افراد آفریقای جنوبی، من تازه وارد سرمایه گذاری در حوزه کریپتو هستم، بنابراین قبل از تصمیم به شراکت با Luno مجبور شدم تحقیقاتی انجام دهم. من دوست دارم که لونو بر ارائه آموزش برای سرمایه گذاران جدید ارزهای دیجیتال مانند من تمرکز کند تا بتوانیم تصمیمات مالی بهتر و بلندمدت بگیریم.”

لونو، یک پلتفرم صرافی ارز دیجیتال و معاملاتی شناخته شده در آفریقای جنوبی، قبلاً با راسی اراسموس(Rassie Erasmus)، مدیر راگبی اسپرینگباک، در کمپین تبلیغاتی دیگری که به کاربران آموزش می داد چگونه با بیت کوین (BTC) مقابله کنند، همکاری کرده بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:cointelegraph



منبع