زمان خبر:3 ثانیه قبل

بر اساس گزارشی که توسط آژانس ارتباط با برند، MBLM، منتشر شده است، کاردانو در بین 600 برند در رتبه 26 قرار دارد و رتبه اول را در صنعت کریپتو دارد.
بر اساس این گزارش، صمیمیت برند به ارتباطات عاطفی اطلاق می شود که برندها می توانند با پایگاه کاربر و مخاطب خود ایجاد کنند. MBLM از هوش مصنوعی (AI) و داده های بزرگ برای درک روابط مصرف کننده با برخی از برندهای پیشرو جهان از جمله دیزنی، تسلا و اپل استفاده کرد.

در 19 صنعت مورد تجزیه و تحلیل، کریپتو در بین 10 مورد برتر قرار داشت که کاردانو در صدر قرار گرفت و پس از آن بیت کوین به عنوان یک برند در رتبه 30 قرار گرفت. در حالی که برندهای رمزارزی دیگر مانند یونی سواپ و سولانا به ترتیب در رتبه 261 و 265 قرار گرفتند.
در مقایسه با سال گذشته، تحلیلگران گفتند که کاردانو نه تنها یک ورودی جدید است، بلکه بالاترین رتبه را در حوزه ارزهای دیجیتال و بالاترین عملکرد خدمات مالی در این مطالعه دارد.
چارلز هاسکینسون(Charles Hoskinson)، یکی از بنیانگذاران کاردانو، در بیانیه ای به کوین تلگراف گفت که این شرکت از یک باور ساده متولد شده است که همه برابر هستند و باید در یک جامعه عادلانه زندگی کنند. او افزود که کاردانو از طریق تمرکززدایی و شایستگی برای این امر تلاش می کند.

بازتاب‌های این گزارش همچنین تأثیر همه‌گیری جهانی را نشان می‌دهد و بیان می‌کند که عملکرد برند نسبت به قبل از همه‌گیری 19 درصد افزایش یافته است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:cointelegraph



منبع