زمان خبر:3 ثانیه قبل

بیت کوین پس از بیانات جروم پاول ،رئیس فدرال رزرو مبنی بر افزایش شدیدتر نرخ بهره ، نوسانات شدیدی را تجربه کرد ، اما دچار ضرر و زیان قابل توجهی  نشد. این الگوی قیمتی ، ساختاری است که پیش بینی کنندگان نترس از آن می گویند و می تواند حاکی از رسیدن بیت کوین به کف قیمتی خود باشد.

بزرگترین رمزارز جهان از زمان برگزاری سخنرانی آقای پاول در جکسون هول در 26 آگوست(4 شهریور) به میزان 6 درصد کاهش پیدا کرد. بر اساس بیانات آقای پاول ، فدرال رزرو قصد دارد در راستای مهار فشارهای ناشی از افزایش قیمت ها، بازارهای مالی را تحت کنترل درآورد.

این میزان افت ، کمتر انتظارات تحلیلگران از یک دارای بی ثبات است. نوسانات بیت کوین تقریباً مطابق با افت شاخص نزدک 100 دراین مدت زمان  است.

ادوارد مویا(Edward Moya)، تحلیلگر ارشد بازار در کارگزاری Oanda در یادداشتی نوشت:
” بازگشت قیمت بیت کوین به بالای سطح 20000 دلاری تا حدودی نشان دهنده بهبود پذیری آن است. این رمزارز با وجود ضعف گسترده بازار سهام، به بالای سطح 20000 دلاری بازگشته است. معامله گران رمزارزها عادت ندارند که ببینند بیت کوین از سقوط وال استریت نجات پیدا می کند ، بنابراین این می تواند یک نشانه امیدوارکننده باشد.”

بیت کوین امروز ، سه شنبه تا 2 درصد افزایش یافت و در ساعت 10:03 به وقت لندن با قیمت 20400 دلار معامله شد. سایر رمزارزها از قبیل اتر و سولانا نیز با توجه به ثبات بازارهای جهانی ، اندکی افزایش یافتند.

جان تورو(John Toro)، رئیس معاملات در صرافی دارایی‌های دیجیتال Independent Reserve انتظار دارد که ارتقای بعدی شبکه اتریوم موسوم به مرج منجر به جذب سرمایه به این بازار شود.   

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:bnnbloomberg



منبع