زمان خبر:4 دقیقه قبل

بلاک چین تعامل‌پذیر Flare Network با شرکت زیرساخت نرم‌افزاری Lena Instruments برای پیاده‌سازی مکانیزم تامین مالی جمعی که خطرات مربوط به سرمایه‌گذاری در استارت آپ‌ها را کاهش می‌دهد، همکاری کرده است.

Lena Instruments آن را «CloudFunding» می‌نامد، که به سرمایه‌گذاران Flare اجازه می‌دهد تا درصدی از پاداش‌ کسب شده خود را به سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های جدید ارز دیجیتال بدون جابجایی سرمایه‌گذاری اولیه خود اختصاص دهند.

Flare جدا از ارائه راه حل سرمایه‌گذاری کم ریسک، قصد دارد به پروژه‌هایی که در این پلتفرم راه‌اندازی شده‌اند کمک کند تا جریان نقدینگی منظمی را در طول دوره‌های توزیع پاداش داشته باشند.

هوگو فیلیون (Hugo Philion)، مدیر عامل Flare، معتقد است که این مکانیزم جدید راه خوبی برای دسترسی زودهنگام توسعه‌دهندگان به بودجه جامعه است. او توضیح داد که یک “وضعیت برد-برد” برای همه طرف‌های درگیر ایجاد خواهد شد. او گفت:

«پروژه‌های جدید دسترسی زودهنگام به بودجه و پشتیبانی جامعه را خواهند داشت و هولدرهای توکن Flare نیز این فرصت را دارند که به پروژه‌های جدید و هیجان‌انگیز با ریسک صفر بپیوندند.»

در ماه جولای (تیر)، صرافی غیرمتمرکز Pangolin برای اولین بار جفت توکن‌های جدیدی را در بلاک چین Flare ایجاد کرد و نقدینگی شبکه را نیز افزایش داد. این صرافی به برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر Flare اجازه می‌دهد تا ویژگی مبادله مستقیم توکن‌ها را به پروژه‌های خود اضافه کنند.

در همین حال، Web3 به دلیل کاربردهای خود به عنوان یک راه عالی برای حل مشکلات بودجه سازندگان محتوا شناخته می‌شود. در مصاحبه قبلی Cointelegraph با Mehmet Eryılmaz، مدیرعامل شرکت Faro، او گفت که Web3 تولیدکنندگان محتوا را از محدودسازی‌های سنتی آزاد می‌کند و یک جایگزین عالی برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری جمعی محسوب می‌شود.

لورا موربی (Laura Moreby)، مدیر اجرایی Lena Instruments گفت که شرکت آنها به حمایت خود از پروژه Flare ادامه خواهد داد. موربی گفت: «CloudFunding یک سکوی پرتاب مدرن و غیرمتمرکز است که به جامعه اجازه می‌دهد تا از بهترین پروژه‌های موجود در این اکوسیستم که به دقت توسط آنها گلچین شده، پشتیبانی کند.»

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph



منبع