زمان خبر:3 ثانیه قبل

شرکت حضانت و خدمات کریپتو Fireblocks اکنون از اپلیکیشنهای مبتنی بر Solana پشتیبانی می کند.

این ادغام به کاربران Fireblocks امکان می دهد تا مستقیماً با اپلیکیشن های غیرمتمرکز ساخته شده در Solana ارتباط برقرار کرده و با آنها تعامل داشته باشند. توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند از مجموعه‌ای از ابزارها استفاده کنند که امنیت را برای سازندگانی که در اکوسیستم Solana کار می‌کنند، افزایش می‌دهد.

مایکل شالوف، مدیر عامل فایربلاکز، گفت: «موتور Web3 Fireblocks بالاترین سطح امنیت را در هنگام دسترسی به بلاک چین و اکوسیستم اپلیکیشنهای آن برای مشتریانشان به سازندگان Solana ارائه می‌کند.

طبق گفته DeFiLlama، سولانا، تا زمان نگارش این مقاله، در حال حاضر حدود 1.4 میلیارد دلار دارایی قفل شده دارد و ششمین زنجیره بزرگ از نظر این معیار است. جامعه توکن غیرقابل تعویض سولانا دومین جامعه فعال در تمام اکوسیستم های بلاک چین است و در حال حاضر در رتبه دوم از نظر حجم معاملات قرار دارد.

استفاده روزافزون از کریپتو و به ویژه NFTها منجر به افزایش موازی در کلاهبرداری و هک شده است. به گفته Ellipitic، بیش از 100 میلیون دلار NFT در سال گذشته به سرقت رفته است.

سولانا، دومین زنجیره بزرگ از نظر حجم کل NFT، یکی از این اهداف است. همانطور که The Block گزارش داد، سرویس کیف پول Slope در اوایل این ماه به مبلغ 5 میلیون دلار هک شد.

Fireblocks که توسط شرکتهای سرمایه گذاری خطرپذیر هایی مانند Coatue و Sequoia Capital پشتیبانی می شود، در جولای سال گذشته در یک دور سرمایه گذاری 310 میلیون دلاری سری دی را جمع آوری کرد. در آن دور شرکت دو میلیارد دلار ارزشگذاری شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:theblocks



منبع