زمان خبر:40 دقیقه قبل

تتر در پست اخیر خود وال استریت ژورنال (WSJ) را هدف قرار داده و مدعی شده که این رسانه معتبر در مقاله جدید خود “اطلاعات نادرستی” را منتشر کرده است.

در گزارشی که روز یکشنبه منتشر شد، WSJ ادعا کرد که حتی از دست رفتن ۰/۳ درصد از دارایی‌های تتر می‌تواند این صادرکننده استیبل کوین بحث‌برانگیز را از نظر فنی ورشکسته کند، به این معنی که دارایی‌های تتر تنها اندکی از بدهی‌هایش بیشتر است.

تتر ادعا می‌کند که این اطلاعات بخشی از “دستور کار” آنها است و به وجهه شرکت ضربه می‌زند زیرا آنها تنها صادرکننده استیبل کوینی نیستند که وجه تضمین پایینی دارند.

در اوایل این ماه، تتر اولین گزارش تصدیق خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد آنها تقریباً ۱۲ درصد از ذخایر ۶۶/۴ میلیارد دلاری خود را در اختیار دارند.

WSJ می گوید که گزارش اخیر تتر توسط شرکت حسابداری خودش امضا شده است. تتر با اشاره به این واقعیت که BDO International پنجمین مؤسسه حسابرسی بزرگ در جهان است، با این ادعا مقابله کرد و افزود که شرکت تابعه ایتالیایی آن «دسترسی نامحدودی» به همه مستندات در طول فرآیند تأیید دارد.

تتر همچنین می‌گوید فرض اینکه کسب‌وکارش «سوددهی» ندارد، اشتباه است.

این شرکت ادعا می‌کند که طی چند ماه گذشته به راحتی میلیاردها توکن را بازخرید کرده است.

مارکت کپ تتر در نتیجه سقوط ترا در ماه می (اردیبهشت) به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.

تتر همچنین شایعات مربوط به شورت گرفتن صندوق‌های تامینی در USDT را نیز رد می‌کند. در اواخر ژوئن (اوایل تیر)، WSJ گزارش داد که سرمایه‌گذاران نهادی در وضعیت فعلی علاقه‌مند به شورت گرفتن در USDT هستند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: u.today



منبع