زمان خبر:6 دقیقه قبل

رمزارز پالی‌گان (MATIC) از 14 تا 20 آگوست(23 تا 29 مرداد) با کاهش از سطح 1.048 دلاری به سطح 0.758 دلاری ، به میزان 28 درصد افت پیدا کرد. این روند نزولی منجر شد که دو کف قیمتی برابر در سطح 0.758 دلاری ایجاد شود. در نتیجه ، مجموع تعداد کف های نوسانی در حدود این سطح به سه عدد رسید.

قیمت MATIC به جای اینکه در ابتدا  به سمت این کف های قیمتی حرکت کند ، در یک محدوده رنج فشرده ای نوسان می کند. به نظر می رسد این آلت کوین آماده تغییر روند خود و افزایش به سمت سطح 0.906 دلاری است. با فرض اینکه این جهش 9.7 درصدی اتفاق بیفتد، سرمایه گذاران باید احتیاط کنند و با آغاز این روند صعودی جزئی ، نسبت به این رمزارز ، خوشبین نباشند زیرا احتمال عقب نشینی قیمت در سطح 0.906 دلار ،منطقی به نظر می رسد.

دلیل این دورنگار خرسی برای این رمزارز ناشی از تصویر کلان است. بنابراین، بعید است که این نوسانات صعودی جزئی منجر به آغاز روند گاوی اصلی MATIC شوند. بنابراین ، فعالان بازار باید برای کاهش قیمت به سطح 0.758 دلاری و مورد امتحان قرار گرفتن سطوح 0.673 دلار و 0.598 دلار ، آماده باشند.

MATIC طی این سناریوی از نقطه میانی 0.906 دلار، 30 درصد کاهش می یابد. با این کاهش ،گاوهای پالی‌گان ممکن است وارد بازار شوند و از تداوم روند نزولی جلوگیری کنند.

نمودار روزانه جفت ارز MATIC/USDT

 

علیرغم اینکه شرایط برای قیمت MATIC ، خرسی به نظر می رسد، اما با عبور موفق این آلت کوین از سطح 0.906 دلار، قیمت ممکن است به سطح 0.984 دلاری افزایش یابد و در برخی از شرایط خاص، این روند صعودی حتی می تواند منجر به رسیدن MATIC به سطح مقاومت 1.048 دلاری ویا مرز بالایی این محدوده رنج (1.055 دلار) شود.

در صورتی که قیمت MATIC بتواند با کندلی روزانه در بالای سقف این مجدوده رنج  بسته شود، دورنگار خرسی مذکور باطل خواهد شد. در چنین شرایطی، پالی‌گان ممکن است در مسیر مورد امتحان قرار دادن سطح 1.328 دلاری قرار گیرد.

نکته قابل توجه:

همبستگی آلت کوین ها با قیمت بیت کوین بسیار بالا است. بنابراین، نوسانات BTC در آینده نقش حائز اهمیتی را در معاملات آلت کوین ها دارد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:FXSTREET



منبع