زمان خبر:1 دقیقه قبل

بنا به گفته Crypto Eye، پورتالی که آمار دقیقی از Shiba Inu جمع آوری می کند، تعداد SHIB سوزانده شده در ماه آگوست(مرداد) 3.6 میلیارد توکن بوده است. این آمار، رقم SHIB سوزانده شده در تابستان را به 12.67 میلیارد توکن یا 154507 دلار می رساند. تنها 589.62 تریلیون یا 59 درصد SHIB از مجموع عرضه اولیه هزار تریلیونی شیبا اینو باقی مانده است.

از آمار جالب ارائه شده در این منبع، همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که تعداد هولدرها SHIB از دو میلیون آدرس فراتر رفته است. در عین حال، اگر این داده‌ها را با داده‌های U.Today در ماه می، قبل از قوی‌ترین سقوط بازار ارزهای دیجیتال مقایسه کنیم، می‌توان نتیجه گرفت که تعداد هولدرها دو برابر شده است. بر اساس گزارش این پرتال، در آخرین ماه تابستان، تعداد اعضای جذب شده در ارتش شیبا 27420 افزایش یافته است.

آیا سوزاندن چندین میلیارد SHIB در هر سه ماهه کافی است؟
بحث پیرامون موضوع سوزاندن SHIB همچنان مبهم است. از یک طرف در طول عمر پروژه 41 درصد از کل عرضه سوخت. از سوی دیگر، ما اطلاعاتی در مورد سوزاندن تنها 154507 دلار در هر سه ماهه داریم. اگر این عدد را به یک سال تعمیم دهیم، میزان تقریبی 600000 دلار به دست می آید که در واقع برابر با 1% ارزش فعلی شیبا اینو است. به نظر زیاد نیست. با این وجود، اگرچه سوزاندن یک ویژگی فوق العاده جذاب برای یک توکن است، به نظر نمی رسد ارزش زیادی داشته باشد. در هر صورت، اگر SHIB بتواند ثابت کند که فقط یک “میمکوین خنده دار” نیست، بلکه یک استارت آپ پرمایه ارز دیجیتال است، قیمت آن افزایش خواهد یافت.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:utoday



منبع