زمان خبر:6 ثانیه قبل

دیوید روبنشتاین (David Rubenstein)، یکی از بنیان‌گذاران Carlyle، می‌گوید که شخصاً در کسب‌وکارهای مربوط به ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است و به نظر او قوانین سختگیرانه‌ای برای این بخش توسط کنگره اجرایی نخواهد شد.

اگرچه بازار به طور چشمگیری زمین خورده است، اما او روز پنجشنبه در Squawk Box CNBC گفت که هنوز به آینده این صنعت خوش‌بین است زیرا نسل‌های جوان برای ایجاد و پرورش ایده‌های جدید سخت تلاش می‌کنند.

حرکت بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ نزولی شد زیرا سرمایه‌گذاران از موضع پولی فدرال رزرو نگران بودند. در نتیجه، قیمت بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها نسبت به بالاترین سطوح خود به شدت کاهش یافتند. اکثر دارایی‌های دیجیتال در حال حاضر با زیان مواجه هستند زیرا بازار همچنان تحت فشار فروش مداوم است.

به گفته این سرمایه‌گذار، او هم به توکن‌ها و هم به کسب و کارهای فعال در این زمینه علاقه دارد. روبنشتاین اضافه کرد که «برخی از سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با بلاک چین و رمزارزها احتمالاً برای مدتی با ما خواهند ماند.»

او همچنین از سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، موسس FTX به دلیل حمایت از صنعت ارزهای دیجیتال و تزریق نقدینگی به شرکت‌های آسیب دیده قدردانی کرد.

روبنشتاین پیش‌بینی کرده که کنگره با توجه به ترس‌ حاکم به خاطر اینکه تنظیم‌کننده‌ها ممکن است نوآوری کریپتو را خفه و بازار را محدود کنند، این صعنت را تنظیم می‌کند. این درحالی است که کشورهای زیادی در سراسر جهان به ایجاد محیطی مطلوب برای شکوفایی ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند. 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: u.today



منبع