زمان خبر:3 ثانیه قبل

در پی ادعاهای مطرح شده توسط CryptoLeaks، وکیل برجسته حوزه ارزهای دیجیتال، کایل روش (Kyle Roche)، از ازائه مشاوره در چندین دعوی گروهی کریپتویی، درخواست انصراف داده است.

در مجموعه‌ای از پرونده‌های منتشر شده در ۳۱ آگوست (۹ شهریور)، اشاره شده که او دیگر در پرونده‌های گروهی شرکت Roche Freedman نقشی ندارد.

این شرکت حقوقی همچنین درخواست کرده که روش در دعاوی گروهی مربوط به Tron و Global Trading نیز وکالتی نداشته باشد.

شرکت حقوقی ارزهای دیجیتال Roche Freedman در درخواست کناره‌گیری آقای روش از دعاوی Tether و Bitfinex Crypto گفت: «روش به عنوان یکی از وکلای پیشنهادی از این پرونده‌ها کناره‌گیری می‌کند و دیگر در فعالیت‌های گروهی RF نقشی ندارد.»

کناره‌گیری او به این معنی نیست که شکایت‌ها به کلی کنار گذاشته می‌شوند، زیرا فعالیت این شرکت بدون روش هم می‌تواند ادامه پیدا کنند.

کناره‌گیری روش در بحبوحه پیامدهای افشای اخیر CryptoLeaks صورت می‌گیرد.

CryptoLeaks اخیرا ویدئوهایی را از روش در رابطه با Ava Labs منتشر کره بود که فعالیت‌های او برای “آسیب رساندن” به رقبا از طریق سیستم حقوقی ایالات متحده را نشان می‌دادند.

در ۳۰ آگوست (۸ شهریور)، روش در بیانیه‌ای این اتهامات را رد کرد و گفت که این اینها تلاشی از سوی یک متهم ناراضی از پرونده قبلی او است.

«این ویدئوها بدون رضایت من در طی جلسات خصوصی با کریستن آگر-هانسن (Christen Ager-Hanssen) ضبط شده است، کسی که اکنون می‌دانم برای دومینیک ویلیامز (Dominic Williams)، خالق ICP Token، و متهم دعوی تقلب در اوراق بهادار کار می‌کند.»

مدیر عامل Ava Labs، امین گون سیرر (Emin Gün Sirer) توافق ادعایی با روش را رد کرد و آن را یک “تئوری توطئه” بیهوده خواند.

Cryptoleaks، یک وب‌سایت ناشناس بوده که مدعی است تحقیقاتی را بر اساس اطلاعات افشاگران آغاز و حملات و کلاهبرداری‌ها در دنیای رمزارزها را افشا می‌کند. این وب‌سایت از ادعاهای خود عقب‌نشینی نکرده است.

انصراف روش از مشاوره در این پرونده‌ها بلافاصله پس از افشای اطلاعات Cryptoleaks صورت گرفته، اما هنوز هیچ تاییدی از سوی Roche Freedman در مورد دلیل انصراف او وجود ندارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: cointelegraph



منبع