زمان خبر:6 ثانیه قبل

در مصاحبه اخیری که از پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری صرافی رمزارزی Bitfinex، با مجله تجاری Fortune منتشر شده است، وی اذعان داشت: انتشار اوراق قرضه وابسته به بیت‌ کوین توسط السالوادور، که برای تامین مالی ساخت شهر بیت‌ کوینی اعلام شده در سال گذشته استفاده خواهد شد، بیشتر به تعویق خواهد افتاد. آردوینو افزود: چارچوب قانونی که از این صدور پشتیبانی می کند هنوز آماده نیست.

با این حال، آردوینو در مورد تاریخ عرضه اوراق قرضه پیش بینی هایی کرد. وی اعلام کرد:

«اگر این قانون تا آخر سپتامبر تصویب شود (8 مهر)، من انتظار دارم که به طور منطقی دو تا سه ماه طول بکشد تا همه الزامات مورد نیاز برای صدور اوراق قرضه بیت کوینی اجرا شود.»

گزارش شده است که توکن اوراق قرضه ابتدا در صرافی Bitfinex با استفاده از شبکه Liquid که توسط Blockstream مدیریت می شود، به عنوان بستر توزیع آن منتشر خواهد شد.

پیشینه اوراق قرضه آتشفشانی

اوراق قرضه بیت کوین که به دلیل تامین هزینه انرژی زمین گرمایی که برای تولید نیروی مورد نیاز عملیات استخراج در شهر بیت کوین استفاده می شود، اوراق آتشفشانی نامیده می شوند، برای اولین بار در نوامبر 2021 (آبان 1400) اعلام شدند. رئیس جمهور السالوادور، نجیب ابوکیله، قصد داشت با این ابزار یک میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کند. پیش‌ بینی می‌ شد که عرضه اوراق قرضه ۶۰ روز پس از این اعلام اتفاق بیفتد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع