زمان خبر:4 دقیقه قبل

شرکت‌ های رمزارزی در لاتام و سراسر جهان تحت تأثیر رکود اخیر در بازارهای کریپتو و سنتی قرار گرفته‌ اند. مرکادو بیت کوین، یک صرافی رمزارزی مستقر در برزیل نیز از این شرایط مستثنا نیست. چرا که اخیرا از اجرای یک سری اخراج ها به دلیل شرایط بد اقتصادی جهانی خبر می دهد.

به گزارش رسانه های محلی، مرکادو بیت کوین در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریور)، 15 درصد از نیروی کار خود را به عنوان بخشی از مجموعه اقدامات انجام شده توسط 2TM، شرکت مادر صرافی، به منظور کاهش هزینه ها، اخراج کرده است.

در بیانیه ای، این شرکت همچنین از دولت برزیل به دلیل کنار گذاشتن بحث درباره قانون رمزارزها به دلیل فعالیت های مربوط به انتخابات عمومی آتی انتقاد کرد. مرکادو بیت کوین بیان کرد:

«روزهای بد در اقتصاد ادامه می‌ یابد و محیط رقابتی بدون تأیید چارچوب قانونی برای دارایی‌ های دیجیتال، با مجازات شرکت‌ هایی که قوانین محلی را نادیده می‌ گیرند، سرکوب می شود.»

اخراج های فراوان
این دومین باری است که شرکت تصمیم می گیرد در کمتر از سه ماه کارمندان خود را اخراج کند. موج اول اخراج ها در ژوئن (خرداد) اجرا شد که شرکت 90 کارمند را با هدف حفظ فعالیت های خود در آینده اخراج کرد. در آن زمان، این شرکت اظهار داشت که این حرکت بخشی از یک سری «تعدیل‌ ها» بود که فراتر از کاهش هزینه‌ های عملیاتی می باشد. این بار و همچنین در طول موج اول اخراج ها، کارکنان سابق بسته های معیشتی برای کمک به آنها در هنگام جستجوی شغل جدید و همچنین ادامه بیمه درمانی خود را دریافت خواهند کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع