زمان خبر:3 ثانیه قبل

وکلای ایلان ماسک روز سه شنبه قرار است پرونده خود را برای اصلاح ادعاهای متقابل این میلیاردر علیه توییتر مطرح کنند که شامل ادعاهای پیتر زاتکو(Peter Zatko)، رئیس سابق امنیت توئیتر، می شود.

صدراعظم مک کرمیک(Kathaleen St. Jude McCormick)، قاضی ارشد دادگاه سلطنتی دلاور(Delaware )، در یک پرونده روز جمعه ساعت 1:30 بعد از ظهر را تعیین کرد. زمان شروع به وقت شرقی در روز سه‌شنبه برای شنیدن استدلال‌های مربوط به تعداد انگشت شماری از حرکت‌های معلق می باشد. آنها با پیشنهادات مربوط به کشف و به دنبال آن پیشنهاد ماسک برای اصلاح آغاز خواهند شد. مک کرمیک گفت که هر طرف 90 دقیقه خواهد داشت.

توییتر (TWTR) از دادگاه سلطنتی دلاور می‌خواهد که به ماسک دستور دهد تا به قرارداد خود برای خرید شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار عمل کند. ماسک، مدیر اجرایی تسلا (TSLA)، به دنبال فسخ قرارداد است. او ادعا کرده است که افشای این شرکت در مورد کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد، شیوع ربات‌های هرزنامه را در این سرویس کم‌رنگ می‌کند. توییتر این ادعا را رد کرده است.

پس از آنکه واشنگتن پست و سی‌ان‌ان ماه گذشته در مورد شکایت زاتکو گزارش دادند مبنی بر اینکه توییتر هیئت مدیره و رگولاتورهایش را در مورد آسیب‌پذیری خود در برابر هکرها و تلاش‌هایش برای مبارزه با هرزنامه فریب داده است، ماسک نامه فسخ دیگری برای توییتر ارسال کرد و برای اصلاح ادعاهای متقابل خود اقدام کرد.

وکلای توییتر به نامه ماسک پاسخ دادند و استدلال کردند که فسخ ادعایی نامعتبر است و اضافه کردند که “صرفاً بر اساس اظهارات یک شخص ثالث است که همانطور که توییتر قبلاً اعلام کرده است، مملو از تناقضات و نادرستی است و زمینه مهمی ندارد.”

اگرچه دادگاه قرار است در 18 اکتبر(26 مهر) آغاز شود، وکلای ماسک از قاضی درخواست کرده اند تا تا نوامبر(آبان) به تاخیر بیفتد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:marketwatch



منبع