زمان خبر:15 ثانیه قبل

سرویس نام اتریوم (ENS) با 301000 ثبت مورد جدید “.eth” که در مجموع 2.17 میلیون نام را شامل می شود، بر اساس پستی در حساب تایید شده توییتر خود، سومین ماه پر درآمد خود را در ماه آگوست گزارش کرد.

بر اساس این اعلامیه، این سرویس در ماه آگوست 2744 اتریوم که در حال حاضر حدود 4.3 میلیون دلار ارزش دارد،درآمد تولید کرد و در مجموع 4.7 میلیون دلار درآمد پروتکلی دارد.

این پروتکل همچنین 34000 حساب جدید ETH که حداقل یک نام ENS دارند در ماه اوت دریافت کرد که در مجموع به 540,000 حساب اینچنینی رسیده است. ENS گسترده ترین استاندارد نامگذاری بلاک چینی است.

هدف سرویس نام‌گذاری غیرمتمرکز، کاربرپسندتر کردن امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) با جایگزینی آدرس‌های کیف پول کریپتویی پیچیده با نام‌های کاربری Web3 مانند «Rick.eth» است که می‌تواند در تمام شبکه‌های بلاک چین برای تراکنش‌های دارایی دیجیتال استفاده شود.

در طول تابستان، ثبت دامنه ENS ظاهراً تحت تأثیر بازار نزولی قرار نگرفت. تنها در ماه جولای، این سرویس 378000 ثبت خالص .eth دریافت کرد، همچنانکه مالکیت دامنه از 1.8 میلیون نام فراتر رفت.

نقطه عطف جدید ENS تنها دو هفته قبل از تاریخ مورد انتظار “ادغام”، یکی از مهم ترین ارتقاها در تاریخ اتریوم، رخ می دهد. نام‌های دامنه ENS همچنین می‌توانند به‌عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در بازار NFT اپن سی فروخته شوند – جایی که طبق گزارش‌ها، پروتکل 99 درصد از حجم فروش دامنه خود را برای ماه اوت ایجاد کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:forkast



منبع