زمان خبر:3 دقیقه قبل

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل Input Output، در یک مناقشه در جامعه بر سر سوزاندن توکن کاردانو، دیدگاه خود را مبنی بر بی ارزش بودن این عمل مجدداً تکرار کرد.

بنیانگذار کاردانو با لحنی تحقیرآمیز و در عین حال شوخ طبعانه از طرفداران این عمل درخواست کرد که عمیقاً انتخاب های زندگی خود را بسنجند و از خود بپرسند که چرا آنها “در حماقت و حرص فرو رفته اند”.

او با بیان اینکه وقتی به این نتیجه رسید که سوزاندن یک تلاش بی‌ثمر است گفت: طرفداران این ایده باید برای از بین بردن پول جامعه «طلب بخشش» کنند.

«بعد از اینکه کارتان تمام شد، می‌خواهم که برگردید، و تنها پس از اینکه به سطح جدیدی از وضوح و بینش رسیدید، از کل جامعه کاردانو برای از بین بردن پولشان طلب بخشش کنید.»

توکن سوزاندن نابود کردن اموال اشخاص است

از 13 ژوئن، کاردانو در محدوده معاملاتی محدودی بین 0.40 تا 0.59 دلار قرار گرفته است. به‌عنوان راه‌حل، برخی از افراد جامعه، سوزاندن نشانه‌ای را برای افزایش کمیاب و ایجاد جهش قیمت پیشنهاد کرده‌اند.

در حمایت از این ایده، @PerAsperaVinco این استدلال را رد کرد که سوزاندن توکن‌های ADA مانند از بین بردن دارایی یک فرد است.

«این قیاس حتی درست نیست. این بیشتر شبیه از بین بردن قسمتی از دارایی است تا دارایی باقیمانده با ارزش تر از دارایی اولیه باشد.»

با این حال، هاسکینسون روشن کرد که “هیچ ذخیره جادویی از آدا وجود ندارد”. و اینکه سوزاندن توکنها به هولدرهایی نیاز دارد تا دارایی خود را از بین ببرند یا توکن‌ها توقیف و مصادره شوند.

سوزاندن توکن راه و رسم کاردانو نیست

مفهوم سوزاندن ADA در موارد متعددی در گذشته مطرح شده است. در نوامبر گذشته، هاسکینسون به این موضوع پرداخت و گفت که توکن سوزی آن چیزی را که طرفداران می‌خواهند محقق نمی‌کند.

مشابه اظهارات اخیر خود، بنیانگذار کاردانو گفت که سوزاندن ADA به معنای ضرر شخص دیگری است. علاوه بر این، سوزاندن توکن در توکنومیک اکوسیستم گنجانده نشده است. همچنین برای رویکرد پروژه به بلاک چین – که کنجاندن ثبات است – مفید نیست.

شما در حال از بین بردن یکپارچگی سیاست پولی کل ارزهای دیجیتال با دستکاری سیاست های پولی که سال ها پیش تنظیم شده بود و آن قرارداد اجتماعی با تصمیمات چهار ساله خرید افرادی که وارد اکوسیستم می شوند ایجاد می شود.

هاسکینسون گفت که با آن، وفادار به فلسفه کاردانو، اصول اساسی و حل مشکلات دنیای واقعی همیشه ترفندهای کوتاه مدت را شکست می دهند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:cryptoslate



منبع