زمان خبر:2 دقیقه قبل

شبکه کاردانو هم اکنون از بین 490 دستاورد گیت‌هاب (GitHub) در بین سه پروژه  برتر توسعه یافته این هفته قرار دارد.  علیرغم اینکه چنین دستاورد هایی در بازه کوتاه مدت تاثیر چندانی بر قیمت ADA ندارد، اما می تواند نشان دهنده تحولات مثبت از توسعه بلندمدت این پروژه باشد. بر اساس گزارشات پیشین ، کاردانو به عنوان توسعه یافته ترین دارایی در سال 2021 انتخاب شد.

انتظار میرود که هارد فورک واسیل(Vasil)، اصلی ترین به‌روزرسانی کاردانو، در این ماه راه اندازی شود. این به‌روزرسانی به افتخار واسیل دابوف (Vasil Dabov)، ریاضیدان فقید بلغاری و یکی از اعضای سرشناس جامعه کاردانو ، نام‌گذاری شده است. بر اساس اعلام شرکت توسعه دهنده کاردانو ، اینپوت اوتپوت (Input Output) ،  شبکه اصلی واسیل ، پس از تکامل موفقیت آمیز و آزمایش آن ، در تاریخ 22 سپتامبر(31 شهریور) راه اندازی خواهد شد.

 

چارلز هاسکینسون، سازنده و خالق کاردانو نیز خبر از این تاریخ داد و در اثر آن ،شور و هیجان در جامعه این رمزارز ایجاد شد. طبق معمول ، افراد شکاک بلافاصله اشاره کردند که واسیل ممکن است با تاخیر دیگری روبه رو شود ، اما خالق کاردانو این ادعا ها را به شدت تکذیب کرد. آقای هاسکینسون در اوایل ماه گذشته اشاره کرد که هیچ تاخیر دیگری در مسیر راه اندازی هارد فورک این شبکه اصلی مورد انتظار نیست.

بر اساس معیارهای شرکت فناوری بلاکچین IOG ، گره 1.35.3 واسیل 87٪ از بلاک های این شبکه اصلی را تولید کرده است. این درحالیست که صرافی های MEXC و Bitrue خبر از آمادگی خود برای به‌روزرسانی واسیل دادند.

صرافی های AscendEX، NDAX و Dex-Trade نیز برای این به‌روزرسانی آماده هستند. در همین ، تعدادی از صرافی های دیگر در حال به روز رسانی گره های خود برای این رویداد هستند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: FXSTREET



منبع