زمان خبر:29 ثانیه قبل

جریان ورودی در صرافی‌ های رمزارزی یکی از رایج‌ ترین روش‌ ها برای تعیین سمت و سوی احساسات در بازار و رفتار سرمایه‌ گذاران است. داده‌ های ارائه‌ شده توسط پلتفرم CryptoQuant نشان می‌ دهد که بازار شاهد افزایش میزان ورودی رمزارزها به صرافی ها می باشد که نشانه خوبی برای صعودی شدن بازار نیست.

با توجه به حجم معاملات و جریان‌ های ورودی به برخی از محصولات سرمایه‌ گذاری، جهش ناگهانی در جریان‌ های ورودی به صرافی ها بیشتر به مشتقات رمزارزی مرتبط است تا دارایی‌ های اسپات. و این به این معنی است که فشار فروش ناشی از عملیات فروش از پیش تعیین شده در بازار ایجاد نخواهد شد. متأسفانه، برای خوشحالی خیلی زود است زیرا معاملات باز در بازار نشان می دهد که اکثر سرمایه گذاران بر روی بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزها را معاملات شورت دارند. افزایش جریان ورودی ارز تأیید دیگری بر این روند است زیرا خرس‌ ها آماده هستند تا به جای بستن موقعیت‌ های خود، حجم خود را افزایش دهند.

جریان های ورودی به شرکت های سرمایه گذاری نیز همان داستان را بیان می کنند

محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال در هفته گذشته شاهد ورود نسبتاً کم 9.2 میلیون دلاری بودند. اما طبق داده‌های CoinShares، بیشتر این سرمایه‌ ها به سمت محصولات سرمایه‌گذاری معاملات شورت هدایت می شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع