زمان خبر:6 دقیقه قبل

یکی از عوامل موثر در بهبود فرآیندهای کاری و افزایش راندمان و بهره وری، محیط های کاری و به ویژه میز کار مناسب برای افراد می باشد. این موضوع در رابطه با شغل تریدری هم صدق می کند و تریدر ها چه مبتدی باشند و چه حرفه ای باید اصول لازم برای داشتن یک میز کار مناسب جهت ترید کردن را در نظر بگیرند. در این مقاله قصد داریم نکاتی برای طراحی میز کار تریدینگ را به شما ارائه دهیم تا عملکرد خود را در فرآیند معاملات ارتقا دهید.

 طراحی میز کار تریدینگ

اولین چیزی که یک تریدر در محیط کار یا منزل برای انجام ترید به آن نیاز دارد، یک میز کار تریدینگ است. این میز باید متناسب با تعداد مانتیورهای مورد نیاز آنها و میزان کاری که قرار است انجام دهند باشد. شرکت های سرمایه گذار اغلب برای این که کارگزاران بتوانند با استرس مقابله کنند، میزهای ایستاده ارگونومیک را برای آنها فراهم می کنند.

تفاوت میز سنتی با میز کار تریدینگ

میزهای سنتی یا میزهای کار تریدینگ ترید از لحاظ قیمت، کیفیت و ارگونومی با یکدیگر تفاوت دارند. میزهای تجاری تخصصی متناسب با درجه سفارشی‌سازی‌ها می‌توانند با قیمتی بین 5000 تا 10000 دلار و یا حتی بیشتر باشند. این میزها توسط تولیدکنندگان تخصصی مبلمان فروخته می شوند که در هر مرحله از فرآیند از جمله طراحی سفارشی، ساخت و نصب کل ایستگاه های کاری شرکت می کنند. میزهای تجاری برای نیازهای خاص کارگزاران طراحی شده اند. این موارد شامل تعداد و وزن ترکیبی نمایشگرها، ابعاد اداری و چیدمان اتاق، رنگ و زیبایی شناسی و همچنین خدمات نگهداری و ضمانت های پس از فروش است.

 

جدا از مواد درجه یک که پایداری و طول عمر قابل اعتماد را تضمین می کنند، میزهای تجاری تخصصی واقعاً بیشترین ارزش را از طریق طراحی ارگونومیک خود به ارمغان می آورند. ویژگی‌های ارگونومیک ممکن است شامل یکپارچه‌سازی لبه‌های سطح اورتان برای موقعیت راحت‌تر هنگام تایپ، قابلیت تنظیم ارتفاع الکتریکی برای موقعیت‌های کاری نشسته و ایستاده، بازوهای مانیتور مدولار با قابلیت نگه‌داشتن نمایشگرهای ۸+ صفحه‌نمایش LCD، و راه‌حل‌های مدیریت کابل برای محیط کاری بدون درهم‌کاری باشد. از آنجایی که تجارت نیاز به تمرکز مداوم دارد، ارگونومی هر دقیقه از روز کاری به شما کمک می کند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشید.

 

۱- تهیه یک میز ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع برقی

تهیه یک میز ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع برقی برای داشتن یک میز کار تریدینگ ضروری است. این نوع میز مزایای زیادی از جمله کاهش خطر چاقی و افزایش وزن را به همراه دارد. همچنین باعث کاهش درد کمر و گردن می شود. استفاده درست از میزهای ایستاده می تواند در عرض چهار هفته، به طور موثری ۵۴ درصد از درد این نواحی را کاهش دهد. سرمایه گذاری روی میز امر منطقی و ضروری می باشد، زیرا ترید ارزهای دیجیتال مستلزم ساعت ها کار پشت میز می باشد. این نوع میز برای تریدرها فضای کار کافی و همچنین ثبات و قدرت لازم برای انجام معاملات را فراهم می کند. برای چیدمان پویا تر برای تنظیم میز معاملاتی خود می توان SmartDesk به شکل L از Automomous را در نظر گرفت. این میز برای افرادی که در کنار ترید کردن می خواهند یک شغل تمام وقت دیگر را نیز انجام دهند، مناسب می باشد. می توان یک طرف این میز را به نمایشگرهای چندگانه و ابزارهای معاملاتی اختصاص داد و طرف دیگر میز را نیز به شغل دیگری.

 

میزهای دوگانه و منحصر به فرد Automomous برای تجهیز فضاهای کاری مشترک و کارهای تیمی نیز ابزار مناسبی هستند. جذاب ترین ویژگی میز دوبل، می تواند PowerBeam باشد. ایستگاه کاری از طریق این خروجی به مرکز متصل می شود. هر دو میز مجهز به ۲ پورت، پریز برق متناوب، ۱ پورت اترنت، ۱پورت تلفن و ۲ عدد USB می باشد. همچنین یک قاب فلزی قدرتمند مجهز به مدیریت سیم می تواند در تمام طول معامله هر دو طرف را جمع آوری کند.

 

یک دسکتاپ جادار می تواند برای تریدرها، فضای فیزیکی و ذهنی مناسبی را فراهم کند. SmartDesks مجهز به یک قاب پایه فلزی محکم هستند که توسط سیستم دو موتوره تغذیه می شود و می تواند به راحتی تا 300 پوند از هر فناوری سطح بالایی را که راه اندازی معاملات شخصی به آن نیاز دارد را پشتیبانی کند. همچنین هر SmartDesk دارای 4 پیش تنظیم قابل برنامه ریزی است که به کاربران این امکان را می دهد تا در هر لحظه ارتفاع میز را تنظیم کنند. همچنین با لمس یک دکمه می توان می توان کل مرکز معاملاتی خود را از موقعیت ایده آل نشسته به حالت ایستاده منتقل کرد.

 

۲- داشتن یک صندلی ارگونومیک

داشتن صندلی های ارگونومیک یکی دیگر از عوامل مهم در داشتن یک میز کار تریدینگ حرفه ای می باشد. صندلی های ارگونومیک خطر ابتلا به سفت شدن گردن و شانه ها را با حمایت کافی از گردن، کاهش می دهند. همچنین این نوع صندلی می تواند به تسکین کمر درد کمک کند. تکیه گاه کمری که در صندلی های ارگونومیک وجود دارد، در حین معامله برای ساعت های طولانی می تواند ستون فقرات کاربران را بدون فشار نگه دارد. این صندلی ها ضمن حفظ سلامتی، نسبت به سایر صندلی ها راحت تر هستند. صندلی ارگونومیک با کیفیت می تواند راحتی کاملی را برای کاربران به همراه داشته باشد و همچنین وضوح فیزیکی و ذهنی را برای تجارت کارآمد و تصمیم گیری صحیح و حیاتی را فراهم کند. یکی از پیشتازان بازار در صندلی های ارگونومیک با پشتیبانی از کمر، صندلی ErgoChair 2 توسط Autonomous می باشد که جز بهترین گزینه ها برای انجام معاملات می باشد.

 

یک صندلی ارگونومیک دارای ارتفاع قابل تنظیم، تکیه گاه دستی قابل تنظیم، سیستم کمری انعطاف پذیر با قابلیت تنظیم ارتفاع و تنش می باشد. با اجازه دادن به طراحی تکیه گاه کمری برای انعطاف پذیری، صندلی می تواند به صورت فعال خود را برای کمک و حمایت از پشت افراد بهینه کند. صندلی ErgoChair 2 می تواند به بدن افراد در هر شکل و اندازه ای که هستند، پاسخ دهد. پشتی این صندلی از یک ماده قابل تنفس ساخته شده که مانع از تعریق در ساعت های طولانی استفاده می شود. همچنین بالشتک این صندلی از یک ماده لوکس ساخته شده که از هر نوع دردی در زمان های طولانی استفاده جلوگیری می کند. همچنین پشتی سر قابل تنظیم این نوع صندلی از گردن افراد در حین انجام معاملات و کار سنگین حمایت می کند و مانع از قرار گرفتن بدن در وضعیت نامناسب می شود. با کاهش حواس پرتی های ناشی از ناراحتی های فیزیکی می توان تمرکز بیشتری بر روی معاملات داشت.

 

۳- داشتن صفحه نمایش

داشتن صفحه نمایش بزرگ و چندتایی برای یک میز کار تریدینگ ضروری است. به تریدرها توصیه می شود که حداقل با ۲ صفحه نمایش شروع کنند و با افزایش قدرت تجاری و سرمایه گذاری این تعداد را افزایش دهند. با سرمایه گذاری بر روی چند مانیتور، می توان نمایشگرهای خود را بالا نگه داشت. بازوی مانیتور دوگانه از Autonomous یک بازوی تکی است که نصب آن بسیار آسان می باشد و می تواند به راحتی دو مانیتور را در خود جای دهد. همچنین یک بازوی مانیتور تک نیز در دسترس خواهد بود تا بتواند در صورت نیاز، صفحه سوم را به راحتی در خود جای دهد. بنابراین با فضای بسیار زیاد روی میز و قدرت بالابری دو موتوره از هر یک از طیف خودکار SmartDesk به راحتی می توان یک یا دو ردیف نمایشگر اضافی داشت.

 

4- داشتن سرعت

کاربران برای اطمینان از به روز بودن هر حرکت کوچک در صرافی، باید روی قوی‌ترین اتصال اینترنت پرسرعتی که امکانش را دارند، سرمایه‌گذاری کنند. اتصال آنلاین جنبه حیاتی ترید است. یک اتصال اینترنتی ثابت و قابل اعتماد برای معامله گر روزانه ضروری است. دسترسی ضعیف به اینترنت می تواند برای سرمایه گذاری کاربران بسیار پرهزینه باشد. استفاده از یک اتصال فیزیکی پرسرعت و یک نسخه پشتیبان از اتصال تلفن همراه لازم است، زیرا در هنگام قطعی اینترنت در حین معاملات به کمک کاربران می آید. همچنین افراد با توجه میزان بودجه ای که دارند باید روی سریعترین رایانه سرمایه گذاری کنند. اگر در مورد معاملات روزانه جدی هستند، باید یک کامپیوتر سریع داشته باشند. رایانه حرفه ای هزینه ای است که شاید هر چند سال یک بار باشد در حالیکه عملکرد مثبت آن تا مدت ها باقی می ماند. کاربران نباید اجازه دهند یک رایانه ضعیف، تلاش‌های معاملاتی آنها را تحت تأثیر قرار دهد و باعث ضرر آنها شود. لپ‌تاپ‌های با کارایی بالا نیز مناسب برای معامله‌گرانی است که همواره در حال حرکت هستند و به قابلیت حمل روزانه نیاز دارند. به طور کلی باید رایانه ای انتخاب شود، که هرگز عاملی برای جلوگیری از معاملات نباشد.

5- مدیریت کابل میز

ابزاری تحت عنوان مدیریت کابل میز از دیگر عوامل برای داشتن یک میز کار تریدینگ می باشد. پس از نصب و اتصال تمام فناوری های ارزشمند خود، برای جلوگیری از آشفتگی و درهم و برهم بودن میز، باید از ابزار مدیریت کابل میز استفاده کرد. برای اینکه همه چیز منظم و بدون هرج و مرج به نظر برسد، مدیریت کابل میز ضروری است. مدیریت کابل برای حفظ آرامش و تمرکز شما در حین معامله کاربرد دارد. خوشبختانه، همه SmartDesks از Autonomous با بسته‌ای از اتصالات کابلی مفید ارائه می‌شوند تا به سفارش اتصالات کابلی کاربران و تمیز نگه داشتن وسایل کمک کنند. سینی کابل از Autonomous راه حل ساده و مفید دیگری است که به کاربران کمک می کند تا کابل های خود را از جلو دید بردارند.



منبع