زمان خبر:2 دقیقه قبل

نماینده کنگره آمریکا، براد شرمن (Brad Sherman)، در مصاحبه ای با لس آنجلس تایمز که در روز یکشنبه منتشر شد، نظرات خود را در مورد رمزارزها و مقررات آن به اشتراک گذاشته است.

قانونگذار ایالات متحده از کالیفرنیا، که ریاست کمیته زیرمجموعه مجلس در مورد حمایت از سرمایه گذاران را بر عهده دارد، می خواهد رمزارزها را غیرقانونی اعلام کند، اما معتقد نیست کنگره بتواند چنین اقدامی را انجام دهد. او به این خبرگزاری گفت: «فکر نمی‌کنم به این زودی بتوانیم کریپتو را ممنوع کنیم.»

«ما در ابتدا متوجه مهم بودن رمزارزها نبودیم و آن ها را ممنوع نکردیم. اکنون نیز نمی توانیم آن را ممنوع کنیم، زیرا پول و قدرت زیادی پشت آن است.»

نماینده کنگره نه تنها نگران فریب سرمایه‌ گذاران است، بلکه رمزارزها را تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده می‌ داند، او معتقد است که کریپتو یک تهدید سیستماتیک است. چرا که مجرمان را قدرتمندتر می‌ سازد و سلطه دلار آمریکا را تضعیف می کند. این قانونگذار به ویژه در مورد خدمات میکسر و از بین بردن ردپای تراکنش های کریپتو مانند Tornado Cash نگران است. در ماه آگوست (مرداد)، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) برنامه میکسر اتریوم را ممنوع کرد و ادعا کرد که این میکسر به هکرهای کره شمالی معروف به گروه لازاروس کمک کرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع