زمان خبر:3 دقیقه قبل

همیشه در لاتام رمزارزها بیشتر مورد پذیرش بوده اند و اکنون بانک‌ های برزیل و آرژانتین خدمات رمزارزی را در پلتفرم‌ های خود گنجانده‌ اند. Action Point، یک استارت آپ آرژانتینی، با ارائه یک فناوری برای کمک به بانک ها در دستیابی به این هدف، قصد دارد این موج پذیرش را ادامه دهد. این شرکت، راه حلی با برچسب سفید برای بانک‌ ها ایجاد کرده است تا خدمات رمزارزی را در شبکه‌ های خودپرداز خود در دسترس قرار دهند.

ویژگی برچسب سفید این ابزار، به هر سازمان بانکی اجازه می دهد تا برنامه دیجیتال خود را به عنوان تنها راه دسترسی به خدمات خود حفظ کند. این ویژگی مدیریت این عملکردها را به بانک ها می دهد. برای بهره‌ برداری از این سرویس که Crypto Solution نامیده می‌شود، اکشن پوینت با Lirium AG، یک شرکت رمزارزی به‌ عنوان سرویس مستقر در لیختن اشتاین، که خدمات پلاگین و بازی را نیز ارائه می‌ کند، همکاری می کند تا به بانک ها در انجام الزامات انطباق با قوانین کمک کند.

مارتین کوپاکز (Martín Kopacz)، مدیر اجرایی Lirium، در مورد اینکه چگونه انطباق برای این نوع ابزار کلیدی است، اظهار داشت:

«در سطح جهانی، یکی از خواسته‌ های کلیدی برای بانک‌ ها مربوط به انطباق است، که به موجب آن اپراتورهای خودپرداز رمزارزی باید قابلیت‌ هایی را برای نظارت بر پایگاه مشتریان خود، به‌ ویژه کیف‌ هایی که ممکن است به فعالیت‌ های مجرمانه مرتبط هستند، نشان دهند. اینگونه بود که Crypto Solution متولد شد، یک ابزار رمزارزی برای برنامه های بانکی که تمام جنبه های نظارتی، فنی، عملیاتی و امنیتی را پوشش می دهد.»

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع