زمان خبر:51 دقیقه قبل

علیرغم اینکه بازارهای مالی ایالات متحده در روز گذشته به مناسبت روز کارگر بسته بودند ، اما بازار رمزارزها هرگز بسته نمی شود ، به خصوص زمانی که این بازار منتظر رویدادهای مهم اقتصاد کلان در هفته باشد.

سرمایه‌گذاران طی چهار روز آینده، با دقت سخنرانی های روسای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) و فدرال رزرو زیر نظر خواهند داشت. علاوه بر آنها ، گزارش کتاب بژ (Beige Book) فدرال رزرو و اظهارات جو بایدن در رابطه با فرمان اجرایی کریپتو دنبال خواهد شد.

وضعیت فعلی بازار رمزارزها

بیت کوین هم اکنون 10 روز است که پس از سقوط در پایان ماه آگوست(اوایل شهریور) همچنان در حال انباشت است ، از این رو ، به نظر میرسد این رمزارز پرچمدار در آستانه انجام حرکت بزرگ بعدی خود است. متأسفانه، حرکت بعدی بزرگترین رمزارز جهان بر اساس سوابق گذشته آن ، خرسی به نظر میرسد.

در حال حاضر، بیت کوین در یک محدوده رنج بسیار فشرده ، 20300 الی 19500 دلار ،معامله می شود و سطح 19000 دلاری به عنوان سطح حمایتی آن عمل می کند. بر اساس گزارش کوین شرز(CoinShares) ، با نزدیک شدن بیت کوین به این سطوح قیمتی، تعداد کسانی که مایل به باز کردن پوزیشن های معاملاتی شورت هستند ، به سرعت افزایش می یابد.

اگر صادقانه در این رابطه صحبت کنیم ، خواهیم دید که آقای جنسلر همچنان ، یکی از مخالفان سرسخت دنیای رمزارزها در جامعه به شمار می‌رود . همچنین آقای پاول نیز فعلا در راستای مهار تورم به دنبال سیاست های پولی انقباضی است. از این رو ، نباید انتظار داشت که بیانات این دو مقام ، بیت‌کوین و سایر رمزارزها از سرنوشت نامطلوب ماه سپتامبر(شهریور-مهر) بازدارد. این ماه برای دارایی های ریسکی با عنوان “سپتامبر سیاه” شناخته می شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: UTODAY



منبع