زمان خبر:3 ثانیه قبل

به‌روزرسانی Merge یک رویداد مهم است که مطمئناً نوسانات بازار ارزهای دیجیتال را افزایش می‌دهد، بنابراین، هر سرمایه‌گذار ارز دیجیتال باید آن را در بررسی کند. اما علاوه بر ادغام، رویداد دیگری ممکن است به زودی باعث ایجاد تنش در حوزه کریپتو شود.

داده های CPI ایالات متحده

13 سپتامبر روزی خواهد بود که داده های شاخص قیمت مصرف کننده به صورت عمومی منتشر می شود و به سرمایه گذاران کمک می کند تا بفهمند امروز تورم در کشور چه وضعیتی دارد.

دو بار گذشته، داده های تورم باعث افزایش شدید نوسانات در بازار شد. اولین بار رقم منتشر شده بسیار بالاتر از حد انتظار بود، در حالی که داده های ماه جولای با تورم کاهش یافته شگفتی خوشایندی را برای سرمایه گذاران به ارمغان آورد.

در 10 آگوست، بازار شاهد افزایش حجم معاملات و نوسانات بود زیرا بیت کوین پس از انتشار CPI به بالاترین سطح محلی یعنی 25000 دلار رسید. اما علیرغم سرخوشی کوتاه‌مدت، بازارها نتوانستند وارد حالت بازیابی کامل شوند و مدت کوتاهی پس از آن افت کردند.

ادغام اتریوم

با توجه به اینکه ادغام اتریوم در کمتر از 10 روز اتفاق می افتد، تقریباً هر متخصص صنعت به نوسانات، نقدینگی و مسائل امنیتی احتمالی که ممکن است ادغام ایجاد شود، اعتقاد دارد. در یکی از مقالات اخیر مرتبط با ادغام، اشاره کردیم که چگونه به‌روزرسانی اساسی ممکن است باعث بحران نقدینگی در بخش DeFi و لایه 2ها شود.

برخی از کاربران ممکن است بخواهند سود خود را با وام گرفتن ETH از پلتفرم هایی مانند AAVE یا Compound به حداکثر برسانند، در حالی که برخی دیگر ETH خود را از قراردادهای نقدینگی بیرون می کشند و یک بحران نقدینگی بالقوه را قبل از اسنپ شات شبکه ایجاد می کنند. در زمان انتشار، ETH نسبتا بدون تغییر است و تنها 3 درصد افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته داشته است. پلتفرم غیرمتمرکز هنوز هیچ مشکلی را گزارش نکرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:utoday



منبع