زمان خبر:7 دقیقه قبل

در یک گزارش که روز دوشنبه منتشر شد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل (CVM)، صرافی رمزارزی Bybit را که مستقر در سنگاپور می باشد، از ارائه خدمات کارگزاری اوراق بهادار در این کشور منع کرده است. طی این گزارش، CVM دستور تعلیق “ارائه هرگونه خدمات عمومی کارگزاری اوراق بهادار، به طور مستقیم یا غیرمستقیم، از جمله از طریق وبسایت، برنامه های کاربردی یا شبکه های اجتماعی” توسط بای بیت به برزیلی ها را صادر کرده است.

طبق گزارش CVM، بدون اینکه این شرکت مجوزی برای فعالیت به عنوان کارگزار اوراق بهادار داشته باشد، “به دنبال جمع آوری وجوه از سرمایه گذاران مقیم برزیل برای سرمایه گذاری در اوراق بهادار” بوده است. بطوریکه در برزیل، فقط بورس B3 برزیل می تواند خدمات خرید و فروش اوراق بهادار را ارائه دهد.

CVM اضافه کرد که بای بیت باید فوراً از این ممنوعیت پیروی کند. در غیر اینصورت، کمیسیون جریمه روزانه 1000 رئال برزیل (معادل 194 دلار) را اعمال خواهد کرد.

در ماه آوریل (فروردین)، بای بیت از راه اندازی محصولات درآمد زا و بازار توکن های NFT خبر داد و همچنین، اعلام کرد که به کاربران برزیلی اجازه می‌دهد تا با استفاده از ارز رئال برزیل، رمزارزها را خریداری کنند. در ماه ژوئن (خرداد)، بای بیت به انفورمانی CoinDesk گفت که با دقت بیشتری بحث قانون مندی را در برزیل دنبال می کند تا بهترین رویکرد ممکن را اتخاذ کرده و مانند بایننس که در سال 2020 توسط CVM به حالت تعلیق درآمد، دچار مشکل نشود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: coindesk



منبع