زمان خبر:8 دقیقه قبل

پشتیبانی از SHIB در سرویس Binance Pay همچنان برای Shiba Inu نتایج مطلوبی دارد. امروز، انعقاد یک مشارکت استراتژیک جدید بین خدمات پرداخت صرافی بزرگ و شرکت فین‌تک Inswitch مشخص شد.

موضوع شراکت این است که امکان پذیرش پرداخت های کریپتوبی توسط بازرگانان واقع در آمریکای لاتین را فراهم کند. این منطقه برای اینسویچ کلیدی است، زیرا بیشتر فعالیت های آن به طور مستقیم در کشورهای آمریکای جنوبی و همچنین در آفریقا متمرکز شده است. بایننس پی و اینسویچ در بلندپروازی های خود انتظار دارند 650 میلیون کاربر را به پرداخت های کریپتویی جذب کنند، که برابر با کل جمعیت آمریکای لاتین است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی که این خبر را پوشش می دهد، در نتیجه تعامل بین Binance و Inswitch، افرادی که به این برنامه ملحق می شوند، می توانند پرداخت های در قالب بیش از 50 ارز دیجیتال مختلف از جمله SHIB، BTC و XRP را بپذیرند. علاوه بر این، تلاش‌های مشترک شرکت‌ها انتقال سریع به این مدل تجاری را امکان‌پذیر می‌کند، که در آن پرداخت‌ها از طریق Binance Pay و پردازش و مدیریت از طریق APIهای Inswitch انجام می‌شود.

شیبا اینو برای آینده ای روشن وارد همکاری با بایننس پی شد

بار دیگر در چند هفته اخیر در فضای ارزهای دیجیتال، اخباری مبنی بر گسترش حوزه فعالیت بایننس پی منتشر شد که به طور همزمان به معنای افزایش حوزه کاربردی رمزارزهای پشتیبانی شده توسط این سرویس است.

از زمانی که SHIB در بایننس پی ادغام شد، این سرویس با شرکت‌هایی در امارات متحده عربی، با Mastercard در آرژانتین همکاری کرده است و اکنون کل منطقه آمریکای لاتین را هدف قرار داده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:utoday



منبع